Razem z Leondre oglądaliśmy Titanic. Ubłagałam Leo. I jak zawsze na końcu sie popłakałam.
- Leo. Ja chyba musze wracać. - powiedzialam smutno wstając z kanapy.
- Niegdzie nie idziesz zostajesz na noc u mnie! - powiedział, łapiąc mnie za nadgarstek.
- Ummm... No dobra. Ale nie mam ubrań ani piżamy.
- Dam ci moją koszulke. Chodź. - zawołał mnie na góre idąc po schodach.
Weszliśmy do pokoju Leo. Dał mi jedną ze swoich bluzek i pokazał gdzie jest łazienka.
Weszłam. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic. Puściłam gorącą wodę.
Nagle poczułam ciepłe ręce na moim brzuchu.
- Leo! Co ty tu robisz?! - zakryłam sie rękoma.
- Mara, własnego chłopaka się wstydzisz? - zapytał lekko smutny.
- Wiesz... Jeszcze nikt nie widział mnie nago. - powiedziałam
- Chcesz mi powiedzieć, że... Jesteś dziewicą? - zapytał wyraźnie zdziwiony.
- Leo, możesz wyjść? - zapytałam. Nie chce o tym gadać.
- Mara, nie zmieniaj tematu. Nie musisz sie wstydzić jak jeszcze nie miałaś z tym doczynienia. - powiedział Leo.
- Tak jestem dziewicą.
- Szesnaście lat i dziewica? W naszych czasach mało spotykane. Ale ciesze sie że twój pierwszy raz będzie ze mną. - puścił mi oczko.
- Nie zapędzasz się? - zapytałam
- No nie wiem.
- Leo, nie chce o tym mówić.
- No okej... - zaczął myć mi plecy. - ale zauważ, że jest tysiące bambino ale ja wole tylko ciebie- powiedział
- Leondre, nie jestem gotowa. - powiedziałam
- No dobra... - odetchnął.
Po tym jak Leo umył mnie na plecach wyszedł z łazienki. Nie jestem gotowa na coś więcej.
- Leoś! To jest za duże! - krzyknęłam wychodząc z łazienki. Jego bluzka sięgała mi do kolan. W dodatku nie miałam stanika.
- Lajf is brutal! - zawołał Leondre.
- Ugh... - weszłam do pokoju gdzie leżał na łóżku i robił coś na telefonie.
Kiedy spojrzał na mnie szczenka mu opadła.
- Ale jesteś seksi w tej koszulce! - powiedział i przygryzł wargę.
- Pff... To gdzie mam spać? - zapytałam.
- Obok mnie. Zapraszam - przesunął sie na bok. Położyłam się obok mojego nowego chłopaka.
- Dobranoc Leoś!
- Pa księżniczko! I love you!
- I love you to!************
Łapaj kolejny XD. JUTRO CONAJMNIEJ DWA! Dobranoc!
CZYTASZ
Stalker || L.D.
FanfictionMara otrzymuje tajemnicze wiadomości od nieznanej osoby. Nie spodziewa się niczego podczas gdy jej życie obraca się o 180 stopni. Mara jest załamana swoim nowym sposobem życia. Nigdy ją takie cos nie kręciło. W opowaidaniu występuje BaM ale na poc...