Acı

128 16 22
                                    

Merhaba arkadaslar! Umarim hikayemi begenirsiniz :) Bu bölüm gelecekten küçük bir kesittir.. Iyi okumalar Canlarım benim

"Fatih!. Lütfen, gitme.." dedim. Çaresiz ve yalvaran bir sesle.
O gözlerimin içine en derin bakışlarla bakarken.
Dinlemeyecegini biliyordum. Kalbim sızlıyordu. Acı çekiyorum ama ne yapabilirim ki, o bana kardeşi gözüyle bakarken. Ah hadi ama benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapar ve susardı.

Farkındaydı hislerimin. En az benim onun farkında olduğum kadar. Görmüyormuydu beni allah aşkına! Ne kadar üzüldüğümü..

Görsede ne değişirdiki, o asık olmazdı bana. Olamazdı. Ben 'küçüğüm' diye sevdiği, hep olmasını istediği kız kardeşiydim onun icin..

Cok istediği sadece kendi başarısıyla elde ettiği avukatlık mesleğini yaparken sırf benim duygularıma, bana yenilmemek için benden kacmayı secti paralı yapacağı askerliği iptal ettirerek yedek subay olarak başvuru yaptı.
Ve İzmire kabul edildi.

Haftasonu için aldığı biletini tekrar öne çekerek yarın sabah ilk uçağa alarak kalbime bir öküz oturmasina sebep olmuştu..

Sorun değildi ayrıda kalırdım uzaktanda severdim sevmesine ama ya başkası olursa o zaman ne olacaktı. Buradayken kimse yoktu bunun rahatlığıyla ona kendimi açmıyordum ya orada ne olacaktı, hayır. Ben bunu kaldıramaz ve yapamazdım.
Yine tekrar ettim bir umut yumuşayıp vazgeçer diye..

"Lütfen!.." gözlerimdeki yaslar akmamak icin direniyorlar ama nafile işte.. Gözlerini kaçırdı bir süre benden, gözlerimden.

Sonra usulca.. "Seren.. Kardesim.." diye fısıldadı. Acı cekiyordu! Evet evet kesinlikle acıydı gözlerindeki. Daha fazla dayanamadım ve oturduğumuz bakın masasının üstünde sıkıca birleştirdiğim ellerime yüzümü saklayarak sessizce ağlamaya başladım.

Duygu yoğunluğu yaşıyordum resmen. Oysaki buraya gelmeden önce ağlamamak için söz vermiştim kendime.

Fatih daha fazla dayanamamıştı muhtemelen. Oturduğu yerden kalkıp yanımda duran çantayı kaldırıp küçük bi mesafe bırakarak oturdu.
Parmaklarını saçlarımda hissedince daha cok ağlamaya başladım.

Gercekten cok üzülüyordum. Bunu bana yapamazdı değilmi? Hayır hayır o yapmazdı. Fatih parmaklarının saçlarımda gezilecek beni rahatlatması dışında hareketsizce beni izliyordu.

Ne kadar da duygusuzdu. Bu davranışlar için ayrıca kurslara mı gidiliyordu acaba? Bilgisi olan varsa benide bilgilendirebilir miydi rica etsem? Yada sorsam bana kendisi anlatır mıydı?

Daha fazla dayanamadım boynuna atılıp kollarımla sımsıkı sarıldım. Ne de olsa gidecekti ve ben bir daha bu kokuyu bu sıcaklığı tadma fırsatını bulamayacağım. Bir yandanda kokusunu içime cekiyordum.

Fatih şaşkınlığını gizleyememiş olacak ki. Nefes alış-verişleri gibi parmakları da durmuştu artık.
Umursamadım ve anın tadını cıkardım. Oda şaşkınlığını atmış olacak ki, bir eliyle başımdan diğer eliyle de belimden nazikçe tutarak beni iyice kendine çekip daha da sıkı sardı.

Bir süre sonra saçlarımın arasına, şakağıma ve alnıma minik öpücükler bırakmaya başlamıştı. Bu seferde şaşırma sırası bendeydi.

Ne yalan söyleyim her tepkiyi bekliyordum hatta itmesini bile ama bu sevgi ve şevkat dolu öpücükler boğulmayı beklemiyordum. Dudağından çıkan kelimelerse içimde yeni bi duygu oluşumunun başlangıcıydı.

Dudaklarıyla kulağıma yakın bir mesafeye yaklaştı önce, minik bir öpücük birakti kulağımın biraz yukarısına. Orada birkaç saniye bekledikten sonra nefesi yüzüme çarparken durakladı bende bu arada heyecan ve kalp çarpıntısından öleceğimi düşünüyordum.

Birazdan sessizce fısıldadı'
"Sakin ol yeşilim..."

Söylediği son kelimeler ile bal rengi gözlerinin en derinine baktım. Ama olmuyordu işte yine bana aci çektirecekti, içime umut tohumlarını ekip her zaman yaptığı gibi beni bir yıkıntı halinde bırakıp tekrar gidecekti..

Ama bu defada aynı şeyi yaparsa gerçekten onu bir daha affetmeyecek ve yüzümü dahi görmesine izin vermeyecektim.
Bu defa üzülen yıkılan taraf sadece ben olmayacaktim. Benim yaşadıklarımı nasıl harap olduğumu yaşayarak görecekti.

Fatih!. bana o acıyı bir daha yaşatamayacakti, bir kere daha kaldıramazdım.
Izin vermeyecektim!. Ya benimle mutlu olacaktı yada bensiz mutluluğu tadamayacak ve pişmanlığının içinde boğulacakti..

Bölüm gelecekten kesitti arkadaslar baştada belirttiğim gibi. Yeni bölüm bundan sonra başlıyor...
Okuduğunuz için teşekkürler..

Benim Ol !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin