Milujeme je všechny bez rozdílu.

32 5 10
                                    

Vegetariánství/veganství je na vzestupu a stále více lidí přemýšlí nad tím, zda je konzumace živočišných produktů vhodná. Mnoho světově známých osobností minulosti i současnosti se rozhodlo vzdát masa. Co je k tomu vedlo?

Paul McCartney
(britský zpěvák)
„Když vidím slaninu, vidím prase, vidím malého přítele a to je důvod, proč ji nemohu sníst. Je to jednoduché."

Pamela Anderson
(kanadská herečka)
„Pokaždé když jedeme kolem KFC, moje děti chtějí, abych troubila a volají z okna „bůůů"."

Bryan Adams
(rockový zpěvák)
„Moje motto vždycky bylo – pokud máš rád zvířata, nejez je. Chvíle, kdy jsem začal rozumět tomu, co se děje při zacházení se zvířaty, mě stále více směřovala na cestu kompletního veganství."

Alec Baldwin
(americký herec)
„Pokaždé když si sedneme k jídlu, máme na výběr. Prosím, vyberte si vegetariánství. Udělejte to pro zvířata. Udělejte to pro životní prostředí a pro svoje zdraví."

Natalie Portman
(izraelsko-americká herečka)
„Každý musí najít to, co je právě pro něj vhodné, což je pro každého něco jiného. Jídlem třikrát za den ukazujeme, čemu věříme. Proto mají všechna náboženství pravidla ohledně jídla. Třikrát za den si připomínám hodnotu života a nechci způsobovat bolest či zabíjet živé bytosti. Proto jím tak, jak jím."

Ellen DeGeneres
(americká komička a herečka)
„Osobně jsem zvolila veganskou cestu, protože jsem se informovala, kolik krutosti na zvířatech způsobuje průmyslové zemědělství. Pak jsem si uvědomila, že to co mám na talíři, jsou žijící bytosti, které cítí. A toto uvědomění jsem nemohla ignorovat."

Russel Brand
(britský komediální herec)
„Nevidím důvod, proč by někdo měl přijít o život, abychom si dopřáli něco k jídlu."

Johny Depp
(americký herec)
„Pokud nemáte rádi obrázky násilí na zvířatech, musíte zastavit násilí, ne obrázky."

Morrissey
(anglický zpěvák)
„Buď schvalujete násilí či ne a nic na světě není násilnější a extrémnější než masný průmysl."

Leonardo da Vinci
(italský malíř žijící na přelomu 15. a 16. století)
„Moje tělo nebude hrobem pro jiná stvoření."

k.d. lang
(kanadská hudebnice a herečka)
„Všichni milujeme zvířata. Proč některá nazýváme „miláčci" a jiná „večeře"?"

Peter Dinklage
(americký herec známý především z Hry o trůny)
„Miluji zvířata. Všechna zvířata. Neublížil bych kočce či psovi – nebo kuřeti či krávě. A nepožádal bych nikoho jiného, aby jim ublížil kvůli mně. Proto jsem vegetarián."

Albert Einsten
(fyzik)
„Nic nebude lidskému zdraví prospěšnější a nic nezvýší šance na zachování života na Zemi více než přechod na vegetariánskou stravu."

Moby
(americký zpěvák)
„Pokud nechcete být bití, uvěznění, zohavení, zabití či mučení, pak byste neměli promíjet takové chování k někomu jinému, ať už to jsou lidé či ne."

Jessica Chastain
(americká herečka)
„Nechci nikoho mučit... Je to o tom žít tak, abych se nepodílela na krutosti ve světě. Když jsem na této planetě, chci, aby všichni věděli, že jsem vděčná, že jsem zde."

Casey Affleck
(americký herec)
„Když se mě lidé ptají, proč nejím maso či jiné živočišné produkty, odpovídám – protože jsou nezdravé a jsou produktem násilného a nelidského průmyslu."

Woody Harrelson
(americký herec)
„Zpočátku to bylo z důvodu nedostatku energie, ale postupně jsem rozvinul hluboký soucit se zvířaty. Snědl jsem burger a chtěl jít spát. Začal jsem kvůli energii a posloužilo mi to velmi dobře."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Otevřete oči prosím! - Než se dostane zvíře na talíř..Where stories live. Discover now