Merhaba arkadaşlar bu bölüm için bana biraz küfür edebilirsiniz üzgünüm ama sonraki bölümler çok güzel olcak Kısa oldu diye kusura bakmayın. :*
Nefes nefese kalkmıştım yataktan. Saçlarım alnıma yapışmıştı etrafıma bakındım hastane odasındaydım. ''Deniz iyi misin? sonunda uyandın kardeşim.'' ''Berk ban ne oldu?'' ''Sinir krizi geçirdin yine ama merak etme iyisin.'' o zaman her şey rüya dı biz onunla konuşmadık sevdiğini söylemedi.''Nasıl ne?'' ''Deniz, Demir getirdi seni ağlarken bayılmışsın.'' ''Demir nerde peki'' ''Gitti'' O gitmişti beni bırakmıştı peki o rüyada gördüğüm kişi kimdi babam beni kimle evlendirmeye kalkışıyordu ama bunlar önemli değil önemli olan Demir nereye gitti.
2 Gün sonra
Bu gün pazartesi yine okul yine okul. Yataktan kalktığım gibi elimi yüzümü yıkadım saçlarımı taradım. ''Prenses sen uyandın mı?'' ''Niye uyan mıyım okul var Berk. Tost yapçam yicen mi?'' ''Tamam benimki sucuklu olsun kaşar sevmiyorum biliyorsun'' diye bağırdı uzaklaşırken kahkaha atım.
Tostu yedikten sonra hemen hazırlandım ve arabama bindim. 80 ile gidiyordum sonra yavaşladım okula yaklaşmıştım çünkü içimden lütfen bu gün sorunsuz olsun diyordum. Okulun park yerine sürdüm arabayı park etim. Okula girerken berkin yeni geldini gördüm onu bekledim. ''Erken gelmişsin prenses.'' diyip makas aldı yanağımdan.''Bidakine beraber gelelim canım sıkılıyor yolda.'' dedim ve kafasını onaylarmışçasını saladı. Sınıflara doğru yürüdük ilk o girdi kendi sınıfına sonra ben girdim. Tutku'nun yanına gittim.''Bitanem ne oldu sana neden böyle yüzün düşük gözlerin dolmuş.'' dedim ciden kötü görünüyordu.''Ardayla bitti.'' buruk bi gülümseme gönderdi bana. Sımsıkı sarıldım ona yanağına bi öpücük kondurdum. ''Boşversene sana başka erek mi yok kardeşim.'' kahkaha atı. ''Tabii.'' gülürken içeri gözde hoca girdi ve ders başladı. 45 dk sonunda ders bitmişti Demir dersin 30. dakikasında girdi. Diğer derslerde böyle sorunsuz geçmişti. Son ders Tarihti ve Fatih hocada hastaydı yani boş ders. Telefonu mu çıkardım ve rastgele bi şarkıya bastım. Çok sevdiğim bir şarkıydı Rihhan'a Stay şarkısı bu aralar favori şarkım. Kulaklıklarımı taktım uyku moduna geçtim. Birinin omuzuma vurmasıyla uyandım. ''Deniz koş Berk'i polisler götürüyo.'' Kalktığım gibi koşmaya başladım Aşağa indiğimde polisler gidiyordu hemen araba binip onları takip ettim.
Yarım Saat Sonra
''Demir Berk'i polisler aldı geçen gün barı basıp Emir'i dövmüş **** Karakolundayız.'' dedim ve kapatım. Emir hemen şikayet etmiş onu. ''O Deniz'im geldin demek.'' dityip bi kahkaha atı. ''Hiç bir zaman o iğrenç gülümsemen yüzünden eksik değik bakıyorum. ''Berk'çiğin parmaklıkların arkasına mı düşmüş'' ''Şikayetini geri al Emir.'' ''Hmm düşünmem lazım Hayır.'' ''Emir Lütfen.'' ''Tamam ama bir şartım var YARIN AKŞAM BİR YEMEK YİCEZ.'' Emirle bir akşam yemeği mi ıyk ama malesef kardeşim için. ''Tamam'' dedim. ''Deniz!'' bana seslenen tarafa doğru döndüm. ''Demir.?''
Evetttttt bir bölümün sonuna geldik canlarım ciğerlerim gittikçe biraz daha yükseliyoruz hani bu aralar fazla gelmeyebilir biliyorum okul yaklaştı ve ben 9. sınıf oldum. Malum çalışmam lazım. Ama 2 gün sonra yeni bölümle karşınızda olcam canlarım İnşallah kısa bi zamanda 1K oluruz sizi seviyorum. :* :* <3 <3