Líbej nebo Zpívej!

173 12 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila v Budějovicích.Vyšla jsem z pokoje a praštila mě přes nos vůně Belgické čokolády.Volala jsem okamžitě dolů."Je někdo domáááá?,,A v tu ránu mě někdo zavázal oči šátkem a hodil mě ze schodů dolů.Řvala jsem jak turek v bitvě.Pak mě ten dotyčný políbil.Ty jemné rty...to je určitě Petr!Strhla jsem si šátek a vrazila mu pusu zpátky."Petře?Proč jseš navlečenej v košili?,,Zeptala jsem se arogantně."Dnes jedem na můj první koncert s tebou!!!,,Řekl,a rozzářily se ty jeho štěňátkovsý očička."Tak se šupej oblíct ať už tě tu nevidim!,,A šla jsem.Vyšla jsem v černé košili s bílýma puntíkama.A ano byla dočista stejná jako Petrova.Samořejmě černé kalhoty a boty.Jeli jsme nabrat Lukáše a rovnou na místo koncertu.Šli jsme trénovat písně.Petr s Lukášem vyšli a všichni začli pištět."Mám tu svého vzácného hosta,kterého už jste viděli.A je to....Elen!!!,,Přiběhla jsem na podium a zavolala jsem"Čau Praho!!!!!,,Byli jsme totiž v Praze.

Po koncertu

Jeli jsme domů.Petr cosi mastil na MacBooku,a já si četla na svém notebooku chatky k pronájmu."Tak,objednáno...mám to v kapse,,řekl Petr,zavřel Macbook a překulil se na mě.

Ráno přišel pošťák s balíkem pro mě.Byly to překrásné bílé šaty zdobené bílými perlami a korunka ze stříbrného kovu,také s perlami.Oblékla jsem si je a šla do obýváku za Petrem.Zrovna natáčel video."Ahoj lidi takže tohle je nová série Ptejte se mě prasátka a bude to takový vážnější než Prasečí otázky,a..,,v tu ránu jsem přišla a Petrovi se otevřela pusa,podíval se na kameru a řekl"Tak tohle jsem opravdu nečekal,toto je moje nevěsta Elinka a je strašně hodná.,,řekl a podíval se do mobilu a přečetl otázku "Máš nějaké přání,nebo ti něco chybí?Moje přání je aby náš vztah vydržel co nejdýl a od toho co mám doma tady tu věcičku tak už mi nechybí vůbec nic,,vyslovil větu a dal mi pusu na tvář.

KONCERT SNŮ (PETR LEXA)Kde žijí příběhy. Začni objevovat