Jen z pohledu PETRA!
Dotočili jsme video a Elen se mě zeptala proč jí přišly ty šaty když si žádné neobjednala.
"Elen..já jsem...vezmeš si mě?,,klekl jsem si na kolena a vytáhl jsem krabičku,kterou jsem otevřel a Elen nelenila,klekla si taky a vyhrkla tu nejkratší větu kterou jsem od ní kdy slyšel"Ano,,a dala mi polibek na tvář.
Oblekl jsem se do košile a kalhot jako na koncert.Šli jsme s Eli do auta ale ona nevěděla kam pojedeme.Přijeli jsme do Liberce kde nám vyzdobili auto a mě i Elen udělali vlasy a E. nalíčili.Jeli jsme potom autem na Helfštýn,kde čekala moje a její rodina.Ostatní youtubeři a Lukáš.Vystoupili jsme a já jsem nechtěl aby nás oddával kněz.Ne,že bych proti tomu byl ale nechci se ztrapnit na veřejnosti.Pár lidí to dokonce i natáčelo,a tak nás oddávala Elen teta která,co jsem slyšel oddávala už několik párů.
PŘESKOČÍM TO JAK JE ODDÁVALA A TAKOVÝ BLBINY A PŘEJDU ROVNOU NA PÁRTY.
Šli jsme na párty,a tam....jako asi každej jsme tančili.Do půl noci jsme jedli,pili,zpívali,youtubeři natáčeli a fotili a záhy to dávali na INSTAGRAM a Facebook.Elen se pak hodně dlouho bavila s Carrie Kirsten a Fallenkou,byla tam i GetTheLouk a PetraLovelyHair.Já se bavil s Kovym,GoGem,Vadakem a Vidrailem.Byla tam úžasná atmosféra,všichni se bavili a pak jsme se všichni společně vyfotili a šli do svých pokojů."Samozřejmě co by to bylo za noc bez muchlovačky v posteli,co?"zeptal jsem se šibalsky Elen.Ale pak mi něco došlo...nemám kondomy??!!!Sakra...no nic budeme se muset smířit s tím že budeme tři.Tuhle větu jsem potom,samozřejmě bez toho sakra automaticky vyhrkl ale nečekal jsem to což mě donutilo si zacpat pusu rukou.Elen mi ale okamžitě ruku bezeslova sundala a začla mě svlíkat,mě to bylo jedno ale nechtěl jsem být pozadu a začal ji svlíkat taky.Když jsme vyvrcholili cítil jsem se trapně.Dost trapně.A nebyl jsem jedinej,Elen se očividně cítila trapně taky protože se hned zachumlala do deky a začla se třepat já ji obejmul a usnul jsem i s ní.
SEN
"Bože Vadime co ti mám na to jako říct?"zeptal jsem se Vadima přes zuby protože jsem byl hrozně nasranej."Petře Lexo,řekni mi proč jsi se vyspal s mojí holkou?"řekl Vadim ironicky a nasadil svůj dost trapnej úšklebek."S jakou tvojí holkou?"nechával jsem na něm odpověď."S E-L-E-N!!!"slabikoval a já se jen pousmál."Tady nám někdo leze do zelí!Ale já to nebudu!"řekl jsem mu a pořád jsem se usmíval jako měsíček na hnoji.V tom se ale Vadimova pěst přibližovala k mojí hlavě,a já se vzbudil.
Pokračování příště...
Tak jo lidi tenhle díl mi dal hodně práce a určitě ho dokončím.
Tady máte můj Insta na kterej zatím nedávám žádný fotky ale průběhem Vánoc nebo příštího roku budu:elen_pospi06
Můžete mi napsat jak si myslíte že vypadá Elen!
Nebo třeba jestli budou mít miminko a odesílat tipy na jméno!Některé určitě vyberu.
Tak se mějte krásně a poslouchejte Slzu,sledujte Hoggyho a ČUSÁÁK!!!
ČTEŠ
KONCERT SNŮ (PETR LEXA)
FanfictionByla jsem u babičky na prázdninách.Poslouchala jsem rádio a najednou začalo: KAPELA SLZA PRÁVĚ V DUBNU PŘIVÍTÁ NA MORAVU....I DO PROSTĚJOVA!Celá jsem se obalila husí kůží,Petr Lexa!V Prostějově?!Bydlela jsem v Přerově,takže jsem měla možnost se s ni...