Benim hayatim sadece gülmekten ibaret olmuştu,cünki benim hikayem çok farkli.Gülüşlerimle saklarim ben acilarimi,Hani derler ya 'Güzel gülen kadinin sakladiği bir cok aci vardir'diye gerçekten kim söylediyse çok dogru söylemiş. Ben insanlara güvendikce çok yari yolda kaldim,bazi kişilere aşiri fazla güvendim aramiza ya sevgilisi girdi yada başkasi elimde tutamadim gitti. Şöyle açikliyim size arkadaşlar;Bundan 6 ay önce şubat ayinin ilk günü bir cocukla tanistim yakin bir arkdaşim sayesinde taniştik,Bana instgramdan yazdi bende cevap verdim ve çok normal olarak konuşuyoduk bana iş cikişi saat 20.45 de cikma teklifi etti bende ondan zaman istedim cunku anneme sordum annemde tanimiyosun zaman iste dedi bende söyledim neyse bana zaman verdi ama biz o zaman arasinda 'prens,prenses' olarak konuşmaya başladik.Ariyordu saatlerce konusuyoduk o telefonda oyun oynuyordu ben televizyon seyrediyordum, neyse işte biz 2 hafta ciktik; Sonra ayrildik aman her zamanki gibi ben unutamadim arkadaş sayesinde söyledik falan ama biz barişmadik aradan 2 ay falan geçti biz yeniden konuşmaya başladik 1 hafta sonra bariştik,neyse biz 5 kez falan ayrildik bariştik en sonundada konuşmaya başladik konu açildi ve "Eren" benim yanima geldi.Ilk buluşma ilk görüş ya inanabiliyormusunuz? Ilk bakiş,ilk görüşme,ilk yüz yüze konuşmak. Bunlarin hepsi çok guzeldi hersey güzel gidiyordu 13 Temmuzda yanima geldi 20 temmuzda ayrildik.Sebebide şu ki;Beni çok kiskaniyordu ben arkadasimla onun sevdigi bi cocuk hakkinda konusuyordum Erende mesajlarimizi okuyor ve benim iletisim halinde bulunmadigim halde konuyu saptiriyor ve 'yoruldum ben artik,ayrilmak istiyorum.' Diyip beni yari yolda birakiyor.Oysaki bana bunu her bariştigimizda söyluyordu cunki benim insanlari kaybetmekten korktuğumu,insanlari kirmaktan korktugumu bildiği halde bunlari bir koz olarak kullanarak beni birakti gitti.Ama iyi ki de beni ayrildik cunki niye:Biz her bariştigimizda kavga ederek ayriliyoruz,heryerden birbirimizi engelleyerek ayriliyoruz ve bu ilişki çok yordu ikimizide.Hani derler ya bi' sigara paketini yeni aldiginda 5 dakika sonra biterse ben sana acımı nasil anlatiyim?' diye gerçekten öyle.Bir sigara 10 tl oldu ve gerçekten benim icim aciyor hergün 2 paket desek 20 tl gerçekten çok pahali ama yapicak bir şey yok. Olduğu kadar olmadigı keder.. Bende kendimi ve insanlari artik hic bir şey icin zorlayamam.O yüzden kimseye çok güvenmeyin yoksa tek bir cümlede kullanirlar sizi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güvenmek Kolay Degil
KurzgeschichtenKitabimda yazdigim hikaye gercek yasanmiş bir olaydir.Çünki kendi hayatimdan bahsedeceğim. Beni üzen herkeze teşekkür ederim.✋