"Hey"
"Hey"
"Ben, senin üzerine meyve suyu dökmüştüm."
" Ah evet biliyorum."
"Şey yeni geldin ve arkadaş olmaya ne dersin?"
Ah tanrım, Selena napıyorsun 1. sınıf mısın?
"Tabii" kıkırtısıyla beraber söylediği kelime ardından saçma sapan konular hakkında konuşmaya başladık.
Konuşmayı başlatmamda sıkıntı vardı ama şuan iyi gidiyorduk bence.
Ta ki sarı yellozumuz gelene kadar."Hey Selly nasılsın?"
" Defol git başımdan marul kafalı"
"Selam Justin beni hatırladın mı, kaykay parkında, sarışın ve kıvırcık saçlı olan, Harry hani hatırladın mı?"
"Evet dostum, unutamadım ki."
"Haha sende cazibeme kapıldın biliyorum" elini saçlarını savurur gibi yaptı.
"Aslında daha çok beni yere düşürüp ardından kaykayımı alıp kaçmandan dolayı unutamadım"
"Ha şey, ben onu getirdim ve sana vericektim zaten."
"Öyle mi? Peki neden onu benden kaçırdın?"
"Çünkü onu sürmek istiyordum."
"Bunu benden izin isteyerekte yapabilirdin."
"Biliyorum ama bilirsin sarışınlar ve onlara güven olmaz" göz kırptı.
"Kaykayımı getirmedin değil mi?"
"Yarın getiricem gerçekten"
"Pekala"Tekrar belirtmek istiyorum, bu çocuk katlanılamaz.
******************************
Öğle arasındaydık ve Harryle beraber yemekhaneye hızlıca indik. Çünkü Harry bugün fazla açtı, olduğundan da fazla.
Neyseki fazla sıra yoktu ve bu yüzden hızlıca yemeklerimizi alıp bir masaya oturduk. Harry tüm açlığıyla yemekleri yemeye başladığında bende etrafa bakıyordum.Gözlerim onu arıyordu ve evet işte orda yemeğini almış ve, ve bir kızın yanına mı gidiyor?
Onu dikkatle izlemeye başladım ve gittiği kızı biraz süzdüm. Aman Tanrım, bu Summer'dı. Benim eski en yakın arkadaşım ve yine konuştuğum ve hoşlandığım bir erkeği elimden alıcaktı. Ah ona katlanamıyorum. Bu Harry'e katlanmaktan bin kat daha acı verici.
Onları nasıl seyrediyordum bilmiyorum ama Harry yemeğini bırakıp benim baktığım yere bakmaya başladığına göre oldukça korkunç bakıyordum. Gözlerimi hemen o taraftan ayırdım ve Harry'i önüne dönmesi için dürttüm.
"Neden o kadar sinirli bakıyordun ki, onları öldürüceksin sandım."
"Öyle baktığımın farkında değilim ama görmüyor musun Summer'la birlikte oturuyorlar"
"Iyy Summer, kokuşmuş kertenkele dışkısı"
" Heyy" kıkırdadım.
"Kızlar hakkında böyle konuşmamalısın sarışın"
"Zaten Summer hakkında konuşuyorum Selly"
Ona gülüp yemeğimi yemeye başladım.Sonunda yemek yeme işimizide hallettikten sonra biraz hava almak için bahçeye çıktık. Öylesine salak salak bahçede yürürken, yine birkaç kız bize bakıyordu. Harry diye demiyorum ama taş gibi çocuktu kerata. Okulda bir popülerliği vardı ve kızların çoğu ona bayılırdı. Ama öyle herkesle çıkan bir tip değildi. Ben kıskanmıyayım diye çıkmıyormuş ama kesinlikle gay olduğunu düşünmeye başladım.
Bahçedeki banklardan birine oturduk.
"Sel, sen bu Justin'e neden bu kadar kafayı taktın"
"Çünkü, çünkü ondan etkilendim."
"Pıhahahha ciddi olamassın"
Ona mimiksiz bir şekilde bakmaya çalışırken birden ikimizde gülmeye başladık.
"Hey, ama ciddiyim. Sanırım ondan hoşlanıyorum ama bu biraz saçma çünkü daha tanışalı 2 gün oldu. Kesin bir şey söyleyemicem."
"Güzelim, bence değmez anlıyor musun? O çocuk benden kaykayını geri istedi, cimri biriyle beraber olmana izin veremem."
İşte bu sefer ona hareketsizce bakıyordum. O ciddi miydi?
"Ciddi misin sen?"
"HAŞUAŞUAŞUA"
"Komik mi gerizekalı"
"Evat pıhahahha"
"Uf sus tamam"
"Neyse, Cris'i hatırlıyor musun? Hani uzaklaştırma alan çocuk."
"Evet, evet nolmuş?"
"O çocuk bugün geldi ve bakıyorumda oldukça yakışıklı olmaya başlamış."
"Ne? Sen ciddi misin? Harry gay falan değilsin değil mi, bana doğruyu söyle."
"Ben gayim Selena"
Doğru söyleyip söylemediğini anlamaya çalışıyordum ama lanet olsun ki yüzündeki eklemlerin hiçbiri oynamıyordu ve bunu anlamak imkansızlaşıyordu.
"Hatta Christen hoşlanıyorum sana bunu söylemek için sabırsızlanıyordum."
"Şimdi şurda düşüp bayılıcam, tanrım bu iğrenç"
"HAHAHAHANWKAWKSLPWŞWPÇSOWSKLDWPÇSĞSĞSĞSKENDIWÖSO
SELENA SENCE BEN DOLGUN GÖĞÜSLERDEN VAZ GEÇER MİYİM?"Rahatlamışçasına bir nefes verdim.
"Bu yüzden Chrise göğüs takviyesi yapmasını önericem, onun yanında dolgu da yaptırabilir."
"Bana bak yelloz seni gebertirim."
"Hahaha tamam tamam şaka yapıyorum."
Gözlerimi devirdim ve önümdeki masaya başımı koydum ve yerle bakışmaya başladım.
Bir öküz saçlarımdan tutup yukarı çekti ve
"SELENA TANRIM JUSTİN BURAYA GELİYOR"
"BUNDAN BANA- ne justin mi? Nerde?"
Hızla arkamı döndüm ama orda değildi, etrafa baktım uzakta bir bankta Summer'la konuşuyordu. Sinirden köpürmüş bir halde Harry'e döndüm ama o ayaklarını kıçına vura vura kaçıyordu.
Hızla ayağı kalktım ve onu kovalamaya başladım.&&&&&&&&&&&&&&&&&
Selağağam. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir, bölüm hakkında bir şey söyleyemeyeceğim. Yalnızca bir dahaki sınır yine 6 vote ve bu sefer herkesin yorum yapmasını istiyorum. Lütfen yorum yapın görüşlerinize ihtiyacım var ^^
Multimedia: Harry❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fall in love/jelena
FanfictionSıkıntılı bir nefes verdim. Şu sıralar aklımı kurcalayan bir çocuk vardı. Onun bal rengi gözleri ve altın sarısı saçları, onlar hoşuma gitmişti.