3 KÖTÜ KIZIN AMACI- 4. BÖLÜM/ Rüzya ♥

4 0 0
                                    

Rüya , Rüzgar yüzünden derslerine çalışamıyordu. Hep onu düşünüyordu. Aklı hep ondaydı. Dersin 20 dakikası çalışıyor, ondan sonrasında aklına hep Rüzgar geliyordu. Bu durumdan sıkılmıştı. Rüzgar'a onun Rüya olduğunu söylemeliydi!

Cuma okulun son günü. Genelde cumalar sevilir. Rüya'da cuma gününü sevenlerden bir tanesi:) 
Sırasına oturdu. Kitabını açtı. Rüya bugün bakımlı değildi. Saçlarını taramamıştı. Hemen yukarıdan topuz yapmıştı. Yüzünde sadece bir ruj ve az fondöten vardı.
Rüzgar'da sıraya geldi bir kaç dakika sonra. Ama çok yakışıklıydı...♡

-Selam! Dedi Rüzgar.
-S-selam
- Noldu, pek bir heyecanlısın?
-Hiç, hep öyleyim. Şey ben kitapta bir şeye bakacağım da...
-A tamam, pardonnn !
-Önemli değil ('-')
Rüya acayip heyecanlıydı!
Ama bir yandan da üzgündü. Abi tabii ki üzgün olacak şimdi eskiden ölüp bittiği çocuk  tanımıyor onu ki eskiden Rüzgar da Rüya'yı seviyordu. :(
Rüya içinden ''Bu hoca neden gelmedi?'' diye düşündü. Belki de araba çarpmıştır .d
''Acaba ona söylemeli miyim? Of söylesem ne değişir. Hani ben ortaokuldan aynı sınıfta olduğun Rüya desem... Hmm çok mu saçma olur?'' Rüya böyle derin düşüncelerde iken Rüzgar ona doğru döndü.
-Şey seni bir yerden hatırlıyor gibiyim ama çıkaramadım da...
- Ya öyle mi? Belki de hatırlıyorsundur bilemiyorum.
-Nasıl yani?
O sırada hoca girdi. Derse başlamadan önce özür diledi.
Rüya dayanamayıp ona çıkışta kendisini hatırlatmaya karar verdi. Bugün de hava gayet iyiydi. Rüyanın tipi havanın dengesini bozuyordu .d
O kadar ki bugün bakımsızdı. İçinden 'Neyse yarın söylerim daha güzel görünmeliyim' diyiverdi.
Ders bitti. Haadiii bakalım herkes dışarı!
Tüm ders Rüya ya Rüzgara bakıyordu ya da derin düşüncelere dalıyordu. Bu kızın hali ne olacaktı? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 KÖTÜ KIZIN AMACI- TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin