Resentimente .

163 7 2
                                    

 Harry pov 

 

Oare ce are acum ? 

A-m urcat spre camera ei , dar ceva ma oprit sa apas pe cleanta cea rece . Plangea , si plangea rau, nu a mai facut asta de cand mama noastra a murit .

Daca o sa intru la ea cu siguranta o sa iese rau  asa ca mai bine o las sa se linisteasca .

Abby pov 

M-am saturat de toata lumea . M-am saturat de mine ! 

Nu stiu ce sa mai fac ca sa uit de tot , drogurile nu merg asa cum crede-am eu ! Ce sa fac sa uit de tot ?

Sa mor ? 

Poate asa ii fac pe toti sa fie multumiti , dar nu pot , pentru ca mama va fi dezamagita de mine , s-au chiar e ? 

Adica de ce ar fi mandra ? daca stau sa ma gandesc pana acuma a-m facut doar tampeni , iar aceste tampeni m-au indepartat foarte mult de toate persoanele la care tineam... 'acum ceva timp' .

 Nu stiu ce sa fac !

Nu stiu daca ma pot schimba , iar gandul ca voi ramane singura imi face inima sa bata mult prea tare  .

Mi-as dori sa pot sa merg la Herry si sa il i-au in brate , dar nu pot ! 

    Nu stiu ce ma opreste sa o fac !

Nu stiu daca mai pot fi acea persoana vesela si cu inima deschisa pentru toata lumea . 

  ~ Harry pov ~

 - De ce plangea Herry ? a spsu Niall 

- Nu stiu , dar plangea rau . am spus eu cu o urma de tristete in glas 

- Trebuie sa mergi sa vorbesti cu ea Herry ! a spus Liam 

- O sa ma duc ! 

Am urcat scarile pana la ea in camera , dar atunci cand imi apropiam mana sa bat la usa ei inima mea a inceput sa bata nebuneste .

Abby pov 

Gandurile mele s-au oprit atunci cand cineva a batut la usa .

 - Da intra ! 

Respiratia mea s-a oprit in loc , iar inima mea a inceput sa bata cat mai tare in cat am crezut ca in urmatorul minut v-a fi pe  podea . 

- Abby e ....eu ..

- Tu ce ? am spus tare 

- Uite eu te-am auzit plangand acum 10 minute si am vrut sa vad de ce ai plans asa tare . a spus  Harry incet 

Vocea lui Herry emana ingrijorare .

- Uite Herry e...eu nu a am avut nimic . 

Am vrut sa spun de ce am plans , dar ceva ma tinea in loc . 

Adica acum sa fim seriosi ce pot sa ii spun ca mi-o trag cu un barbat pe droguri , iar altu doar ma foloseste .

- Stiu ca nu vrei sa imi spui , dar atunci cand simti ca vrei sa vi sa imi povestesti ...sa nu eziti . 

    A spus asta , iar dupa m-a luat in brate  ! 

-

Imi pare rau ca nu am putut sa postez mai devreme , dar am avut putina treaba . 

    Bine asta e clar cea mai stupida minciuna a mea , dar nu e nimic gasesc eu alta ! :))

  Va pup si sper sa va placa acest capitol chiar daca e stupid  . 

     Astept parerea voastra ! :*

   

Dorinţă . (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum