Andrew

43 5 0
                                    

  - Stai ! am tipat pe holul cel mare al casei 

- Vad ca te hotarasti repede . 

-Ai zis ca imi vei permite sa te cunosc ,da ?  am spus asta si m-am uitat in ochi  lui 

-Daca asta este ceea ce iti doresti cu adevarat eu te voi lasa sa ma cunosti asa cum sunt , dar dupa sa nu iti fie frica de mine si sa fugi . 

Am dat din cap in semn de da , iar dupa ma luat de mana . Stiu ca poate multi ma vor judeca daca vor afla adevarul , dar asta este singura solutie in momentul de fata . 

Am ajuns intr-un birou frumos mobilat plin de hartii . 

-De ce mai adus aici ? 

-Aici draga mea se afla povestea mea . 

   A luat niste ziare dupa birou si le-a aruncat pe canapea langa mine . Pe prima pagina a ziarului pe care eu l-am luat in mana scria : " Marele milionar Brian Andrew a pus mana pe compania chinezului Kim Jo " .Am luat in mana cel de-al doilea ziar pe prima pagina scria: " Top 10 milionari din tara "  . Primul loc era a lui , dar cum ? cum de nu am vazut pana acum ziarele astea ? 

- Dar nu am vazut in Londra nici un ziar ca asta ? 

- Draga mea noi nu suntem in Londra acum , ci in New York . 

- Nu suntem in Londra ?

-Trebuie sa imi sun  fratele , te rog da-mi telefonul inapoi .

- Si de unde stiu eu ca nu o sa ii spui tot ?

- Poti sta langa mine . 

-Bine o sa il primesti intr-o ora , este bine ?

- Da .  

-Deci ai vazut cine sunt eu ? 

-Nu mi-ai aratat dor ca esti plin de bani , doar atat .

- Pai si banii sunt foarte importanti pentru mine , daca nu ai bani nu esti nimic , iar daca ai esti tot .

-Bani nu sunt tot , bani nu aduc fericirea .

-Da ai dreptate , dar o intretin . 

-Eu nu vreau sa stiu cati bani ai tu , vreau sa stiu cine esti tu . 

Am plecat spre "camera mea" lasandu-l acolo singur . Eu nu am vrut sa aflu despre bani lui , ci despre el . Am vrut sa vad cine este el cu adevarat , imi pare asa rau de el ca nu stie ce inseamna cu adevarat fericirea . Fericirea este atunci cand zambesti cu adevarat , este atunci cand ai pentru cine sa zambesti .Imi doresc asa de mult sa mai simt acea fericire adevarata . 

Andrew pov 


Fata asta nu este asa cum m-am gandit eu ca este . Este asa de fragila si inocenta , Chad mi-a povestit de ea ca este o curva fara viitor . Poate nu trebuia sa ma comport asa cu ea . 

Am pornit spre camera ei pentru ai da telefonul , am deschis usa si am vazut ca sta la geam .

-Hei , ce faci ?

-Bine uite stau , ma gandesc . 

-La ce te gandesti ? am intrebat-o si am pasit spre ea uitandu-ma in ochi ei 

- La tot ce s-a intamplat pana acum , ca eu trebuie sa fiu sotia ta , sotia ta cara nu stie absolut nimic despre tine . 

-Vrei sa afli ceva despre mine ? 

-Da vreau sa stiu cine esti tu cu adevarat . 

- Bine atunci o sa afli . Ma numesc Brian Andrew am 23 de ani si sunt printre primi milionari . Nu am pe nimeni , parintii mei au murit acum 10 ani de atunci m-am descurcat singur , am infruntat viata de unul singur . Dupa cum stii nu stiu ce este fericirea , nu am simtit doar bucuria si fericirea de a avea bani . Insa banii nu sunt asa folositori cand nu ai cu cine sa ii imparti . Am o multime de afaceri legale si mai putin legale . Poate in momentul asta crezi ca sunt un om rau ,dar nu este asa . Sunt un om pierdut printre atatea oamenii care stiu ce inseamna fericirea , stiu ca acum par stupid , dar vreau sa ma inveti tu ce inseamna fericirea , vreau sa ma ajuti sa invat ce inseamna sa fii fericit . 

 - Nu vreau sa te dezamagesc , dar nici eu nu sunt in stare sa te fac cu adevarat fericit . Eu nu am habar ce inseamna sa fi fericit in momentul asta , Andrew nu cred ca sunt in stare sa te pot ajuta pe tine , pentru ca si eu am nevoie de ajutor . 

M-am apropiat mai mult de ea ca sa pot sa ii ridic fata . 

-Atunci haide sa invatam impreuna . Te rog vreau sa fi aici langa mine , vreau sa te cunosc si eu pe tine , vreau sa te cunosc pe tine asa cum te descri tu,  nu altii .

- Dar eu nu o sa iti fac bine .

-Gresit iubito, eu nu o sa iti fac bine tie .  

M-am apropiat de buzele ei si am sarutat-o , erau atat de moi si dulci . Sper sa o fac fericita .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dorinţă . (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum