Buna , eu sunt Brian Andrew .

53 4 0
                                    

-Abby  ...ai venit ! 

-Da , Chad am venit . 

- Imi pare rau , Abby . 

- Pentru ce ?

Astea au fost singurele cuvinte pe care am reusit sa le spun , pentru ca dupa accea am simtit doar pamantul . 

      Mi-am deschis ochii incet si am observat ca sunt intr-o incapere frumos mobilata , de ce sunt aici ?

M-am ridicat incet din pat , dar o durere groaznica de cap ma apucat . Nu stiam unde sunt , dar cel mai important lucru, de ce ma aflu aici ?! 

    Am pasit incet spre usa si am incercat sa o deschid , dar era inchisa . 

- Unde dracu sunt ! am tipat atat de tare in cat sa ma poata auzi si cel mai surd mosi . 

In urmatorul minut usa s-a deschis si in interiorul camerei a pasit un barbat bine facut , arata destul de bine . . .

 - Vad ca te-ai trezit ! 

 - Normal ca vezi doar nu esti orb ! am ridicat vocea 

 - Esti rea , imi placi ! 

 - De ce sunt aici ?

 - Draga mea ... de acum esti a mea , trebuie sa faci tot ce vreau eu , cand vreau eu ! 

 - Sa o crezi tu pe asta, nu sunt un obiect ! 

 -  Esti o curva care a costat destul de mult ! 

- Curva e ma-ta nu eu ! Si cum adica am costat ?  

- Chad te-a vandut pe o suma destul de mare , iar eu te-am cumparat  ! 

- De ce ? am intrebat incet 

-Pentru ca avea nevoie de bani , iar TU ai fost singura lui solutie !

- Singura ? am spus eu pe un ton incet 

- Da , ai fost singura lui solutie , iar eu cum pusesem ochii pe tine mi s-a parut normal sa fi a mea !

 -Normal ...

 - Oricum ,   eu sunt  Brian Andrew , iar tu esti viitoarea doamna Brian . 

- Eu sotia ta ? niciodata ! 

- O sa te obisnuiesti !

  Sa ma obisnuiesc sa fiu sotia lui ? niciodata nu o sa accept . Cum sa rezist aici ?Cum pot uita tot ? cum sa uit tot ce s-a petrecut acolo ? cum sa uit de Harry si de baieti ? 

- Stiu ca e greu sa te obisnuiesti cu toate astea , dar de acuma o sa fi sotia mea ! 

- Dar...nu pot , nu pot sa imi las fratele singur . 

- Nu o sa il lasi singur ! El o sa stie de la tine ca ma iubesti si vei ramane cu mine pentru todeauna .

- Dar nu il pot minti ... 

- Trebuie sa o faci , dar daca nu vrei sa fie bine atunci spunei adevarul ... cu toate ca nu cred ca o sa ii cada bine atunci cand ii vei spune : " Sti Harry , eu am fost vanduta si acuma trebuie sa ma marit cu acest barbat .... "  , sti ce o sa creada ? Ca esti o mare curva ! 

- De ce sunt o mare curva ? ca am avut incredere intr-un nimic si ca m-am indragostit de un bou ! am tipat eu incepand sa plang 

S-a apropiat de mine , dar eu m-am departat . Imi era frica , o singura data  mi-a fost frica ,dar de atunci nu mi-a mai fost ... 

-Lasa-ma sa te ajut Abby . 

-Cu ce sa ma ajuti ? Nu ai cu ce ! am tipat eu 

-Ba da , stiu ce simti acuma , stiu ca te simti pacalita , trista ,tradata ...

- Da , dar eu nu sunt asa . am spus asta si m-am asezat incet pe pat 

- Cu totii la un momendat ne simtim in felul acesta , dar trebuie sa iti revi . Nu vrei sa ii faci sa sufere ? 

- Nu , nu vreau sa o fac , vreau sa se termine totul ... 

- Atunci alege-ma pe mine si totul o sa se termine , totul o sa fie bine!

- O sa fie bine ? nimic nu o sa fie la fel ! Nici macar nu te cunosc ! 

- Si ce daca nu ma cunosti , o sa o faci ! Poti sa stai sa te gandesti la ceea ce vrei , iar cand o sa fi hotarata sa vi si sa imi spui raspunsul tau ...

A plecat , iar eu am ramas aici . Ce o sa fac ? 

 

 

Dorinţă . (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum