Rookie 1'in Zayn Malik versiyorunudur. Gerekli izin, haribolupenguen'den alinmistir. Iyi okumalar! :))
| "A Bit Drunk."
Bölüm şarkısı:Animals
Havalı bir şekilde yürüyüp 002'ye laf sokmanın verdiği onu ve güvenle arkamdan jenerik giresim gelmişti.Ama hani olur ya böyle, aniden uçarken kapaklanırsınız,soktuğun laf çıkar, döner yine gelir size patlar.Hah, işte tam oalrak o oldu bana.
"Şu sarışını da pek bir taktın,ne o Angel, ağırına mı gitti güzelim?" Havalı yürüyüşümü topuklarımın yerde çıkardığı tıkırtıyı durdurdum, yüzüm düşmüştü.Laf yemiştim.Yine
"Rahatsız olmam gereken bir durum mu var?" Soruya soruyla cevap vermek iyi bir taktiktir ve çoğunlukla işe yarar.Eh, tabi karşınızdaki 002 değilse.
Burayı atlamış olabilirim.
"Bilmem, sen daha iyi bilirsin onu." Zayn kapıyı kapamı,elleri dar pantalonunun ceplerinde yanımda yürüyordu.Onun ne kadar çekici gözüktüğünden bahsetmek istemeyiz.Çünkü bu birkaç yıl sürebilir.Sonuçta o 002 ve benim dışımda bütün kız=-çaylaklar onun bir Tanrı-yokcanımdahaneler- olduğunu düşünüyordu.
Ben mi?Ihm,o sadece 002.Ne, yalandan kim ölmüş?
Asansörü beklemek üzere aşağıyı işaret eden düğmeye bastı ve yeşile dönmesini sağladı.Asansör 0.Kattan yukarı tırmanırken ben de sorak istediğim soruyu ağzımdan çıkarmak istiyordum.Ona evindeki sarı kızın kim olduğunu sormayı ve gerçeği öğrenmeyi o kadar çok istiyordum ki .. Ama bu, onun saçma sapan ve kesinlikle gerçek olmayan düşüncelere kapımasına neden olbilirdi çünkü o 002'ydi.Fesat olanBir ding sesi çıktı ve asansörün kapıları 2 yana otomatik olarak açıldı,asansörün içine geçip kafamı aşağıya eğip gözlerimi tırnaklarıma diktim.Tırnaklarımı stresten koparır ve kenarlarını yolardım.Annem bana çoğu kez bunu yapmamamı söyler, arkadaşlarımsa bazen bununla dalga geçerdi ama kendimi durduramazdım.Ne zaman sinirlensem, heyecanlansam,korksam sinirimi kendimden çıkarırdım.
Zayn istifini bozmadan ve beni takmadan asansörün aşağıya inmesini bekliyordu, geldiğimizde kafamı kaldırdım ve dışarıya çıkmadan önce sevgili olduğumuz kanıtlanması için Zayn'nin ellerimizi kenetlemesine izin verdim.Restoranta geldik ve yemeklerimizi alıp cam kenarındaki bir masaya oturduk.Garson gelip içeceklerimizin siparişini aldı.Zayn kırmızı şarap söyledi,bende ona uydum tabi.
Önümdeki makarna ve eti mideme indirirken garson şarapları kadehe döktü ve afiyet olsun dedikten sonra yanımızdan ayrıldı.Birkaç masa ötemizde Natalie ve Francisco vardı, iyi insanlardı ama biraz yapışkan oldukları aşikardı.
"Yarın yüzmeyeceğiz.Saunalar ve spa kısmını tarayacağız.Çünkü gelecek katiller bütün parayı harcama yönündeler ve spalar paralı.Orayı gezmeli ve konrtol etmeliyiz.En ince ayrıntısınakadar hem de." Onu kafamla onayladım, yemeğimizi bitirene kadar çok fazla konuşmadık.Neden bilmiyordum ama onun karşısında kendimi çok iyi hissederken ani bir değişimle bir bok torbası gibi hissedebiliyordum"Bir şey mi var? Neden suskunsun?" dedi Zayn ağzına çatalını götürüken
"Bir şeyim yok." Diye yanıtladım.Doymuştum,çatalımı kenara bıraktıktan sonra kadehimi elime alıp dibinde kalan şarabı içtim.Zayn de şarabı tek dikişte götürdükten sonra ağzını sildi ve ayaklandı.Elini uzatıp tutmamı işaret ettikten sonra ellerimizi birleştirdim
Restoranttan çıktıktan sonra otelin dışarısına,havuzların oraya çıktık.Orada yürüken gerçekten sevgiliymişiz gibi hissettim bir an.Onun elini tutuyordum,vücutlarımız temas ediyordu, başbaşa bir oteldeydik ve sahile doğru yol alıyorduk.Her ne kadar ondan nefret ettiğimi söylesem de şuan oldukça huzurluydum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rookie 1 | Zayn Malik |
ChickLit***Kitabın,kitapdakı karakterlerin,gerçekle bir bağlantısı yoktur. Sadece ismen karakterler temsil edilmektedir.*** "Peki aşk,kana bulanmış hayatların arasından sıyrılabilecek mi ?" 1.000.000 okuyucu sayısını geçen Rookie 1 kitabının Zayn Malik...