"Sorry For What?"

176 18 2
                                    

Rookie 1'in Zayn Malik versiyorunudur. Gerekli izin, haribolupenguen

'den alinmistir. Iyi okumalar! :))

 "Sorry For What?"
Bölüm şarkısı: Ellie Goulding-Burn

Angel'ın gözünden

Zayn, ıslak saçları ve şiddetli yağmurun etkisile ıslanmış tisörtünün yapıştığı bedeniyile, oldukça doğaüstü gözüküyordu. Kocaman elini kapının siyah boyalı pervasına yaslanmış, dışarıdaki yağmurlu fırtına ve çakan şimşeklerin önünde ihtişamlı görünüyordu. Öyle ki, ona olan sinirimi unutturmaya yetmişti.

Ama kısa bir süre sonra tekrardan hatırladım ve kalbime bir ölüz oturduğunu hissettim.

Bir adım geri çekilirken tereddüt etmiştim, korkuyordum, beni tekrar aşağılayıp yerin dbine sokmasını kaldıramayacaktım çünkü. Elimi kapının demir koluna götürüp kapamak üzere ittirdim ama Zayn pervazdaki elini hızla kapıya dayadı ve kapamama engel oldu.

"Bekle!" diye mırıldandı Zayn. Sesi boğuk ve yorgundu. Muhtemeln vicdanen yorulmuştu, bana o kadar bağırmanın vicdani bir sorumluğu olsa gerekti.

"Lütfen git Zayn. Yalnız kalmak istiyorum." Sesim fısıltı gibi şıkıyordu ama titremesi gözler onundeydi. Ağlayayacanktim bana bir haycanmisimcasina davranirke, ki evcil hayvanina bile daha iyi davraniyordu herhalde, beni ezmesine izin vermek zorunda kalmistim/ Acikcasi zorundalikla cok da alakasi yoktu belki de, dilim tutulmus gibiydi, bana hakaret ediyor ve benden kurtulmak istedigi her firsatta dile getiriyorken ne yapabilirdim ki?

"Ozur dilerim." Islak dudaklarini bir de diliyle islattiktan sonra parlak pembe renge burunduler. Eliyle saclarini geriye atarken birkac damla su yuzume geldi, uzun pijamamin kolunu parmaklarima kadar cekerek yuzumdeki islakligi sildim,

"Uzgunum." Diye tekrarladi Zayn. "Ne icin uzgunsun?"

"Seni islattigim icin ve... bugun olanlar icin. Sacmaladigimin farkindayim. Ama iceri gecebilirsem belki-" Sozunu kestim, elimi havaya kaldirip gozlerimi kapadim. Derin bir enfes aldim ve konusmaya basladim.

"002 oldugunun ve yuksek rutbede oldugunun farkindayim. Ama bu bana hayvanmisim gibi davranmana musade edecek birsey degil."Gozyaslarimi zor tutuyordum. Size bir evdil hayvanim bile anliyor sen anlamiyorsun dese ne hissederdiniz? Soyleyin bana

"Angel.." Kafasini iki yana sallarken dudaklarini birbirine bastirdi. Cidden uzgun gorunuyordu.

"Sadece git Zayn. Gercekten onemli degil tamam mi? Keske Bay Moore bizi ayirsaydi. Gercekten uzgunum. Temel komulari bile alamayan bir ajan egitmek zorunda oldugun icin." Kapiyi yuzune hizlar carpmadan once son soylediklerim bunlardi.

Sirtimi kapinin soguk yuzune yasladim ve yere dogru kayarak oturdum Pijamamin pamuklu doukusunu yuzume surterek gozyaslarimi geri itmeye calistim ama sol gozumden akan yas her sey icin cok gec oldugunu gosteriyordu.

Cunku kirilmis bir kizin hickirilari her seyi anlatiyordu.

Yaklasik on dakika boyunca oldugum yerde sessizce aglayarak acinin gecmesini bekledim. Ama olmad;, gecmeyen aci canimi yakiyiordu. Neden abartiyorsun, alt tarafi 002 iste diyebilirsiniz ama oyle degil. Anlamadigim bir sekilde hayatimin onemli bir kismini kapliyor. Bir ailem yoktu ve o geldiginden beri kendimi guvende gissediyordum, ama simdi, bana yaptiklari aklima gleince sanki tehlikenin gobegindeymisim gibi hissettim. Bu kendini korumakla alakali degil. Ajanlar sadece kotu insanlari yakalayip birilerine fiziksel aci vermelerini engellerler. Bu konuda kendimi korusam da, birinin beni kirip gecmesi konusunda kendimi korumam imkansiz.

Rookie 1 | Zayn Malik |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin