Bolum sarkisi:Beyonce-Love On Top
Zayn'nin gozunden
Iki saattir Angel'in basindaki islak bezi degistiriyordum.Kustuktan sonra ilacini icirmis ve uyumasi icin yataga yatirmistim.Solgun gorunuyordu ve her ne kadar kabul etmek istemesem de bu benim sucumdu
Uykudan gozlerim kapanirken yatagin yanina cektigim sandalye gorunumlu koltugumsu esyanin-cidden ne oldugu belli degil ve zerre kadar umrumda degil, rahat olsa yeter – uzerinde iyice yayildim.Uyumamam gerektigini biliyordum,bezi surekli islak tutarsam atesi duserdi, yoksa yarin hastaneye goturmem ve serum takilmasi gerekti.
Banyoya gidip devasa muslugun altinda elimi tutup sensorlerin calismasini sagladiktan sonra buz gibi suyu yuzume vurdum.Kirpiklerimden su damlarken gozleirmi kirpistirinca gozume su kacti ve yanmaya basladi.Gozlerimi ovusturup havluyla sildim.Agzimi kocaman acip esnedim, uykudan gozleirm yasariyordu.
Iceri gidip Angel'in alnindaki bezi aldim ve islattim, suyunu sikip tekrar alnina yaydim.Kendimi koltuga atip bir sure gozlerimi dinlendirmek uzere kapadim.Eh, uyuya kalma ihtimalini hic dusunmemistim.
Rahatsiz bir bicimde uyandim, hareket etmeye calisdigimda belime giren krampla haykirdim.Tutulmustum! Ah, hayir, bundan nefret ediyorum.
Hizla kafami Angel'a ceviridm, hala uyuyordu.Elimi alnindaki beze goturdum, tamamen kurumu soldugunu gorunce yuzumu burusturdum.Atesi dusmus gibiydi, en azindan geceye gore iyi sayilirdi.Kenardaki otomatik termometreyi alip Angel'in kulagina dayadim.Dugmeye basip ses cikana kadar bekledim, olcumu bittigini gosteren sesi duyunda termometreyi aldim ve ustunde yazar 37 yazisini gorunce derin bir nefes vardim, atesi neredeyse normaldi.
Kenardaki telefonu cekip 1'e tusladim, resepsiyona baglaninca odaya kahvalti siparis ettim.Telefonu geri kapayip ayaga kalktim, belimi gevsemek icin esneme hareketleri yapip rahatlamaya calistim, ise yaramisti
Bavulumu acip icinden bir sort ve tisort cektim.Uzerime gecirdikten sonra sortumu ipini bagladim ve saclarimi tarayip sekillendirdim.Angel'in sag tarafina gecip uzandim.Ellerimi karnimda kenetleyip kafmai yana cevirdim.Angel uyuyordu.Deliksiz bir uykunun uzerine bu kadar sure nasil uyuyabiliyordu?
Dogru cevap, o hasta.Evet.Tamam.Biliyorum.Benim yuzumden.Kesin tamam.
Kapi calinca ayaga firladim ve kapiyi actim.Iceriye tekerlekli portatig masayi getirdiler ve iyi gunler dileyip disari ciktilar.Ben de masayi yatagin yanina uzatip karsisina sandalye cektim.Angel'I uyandirmak icin koltundan durttum ve ismini fisildadim.Birkac kez gozlerini kirpistirdiktan sonra araladi
"Hmmm?" diye bir ses cikardi."Kahvalti etmen gerekiyor." Fisildamaya devam ediyordum.Yuzune fazla yakindim, cok guzel kokuyordu.Hasta olmasina ragmen bir insan nasil vanilya kokabilirdi Tanri askina?!
"Canim istemiyor." Dedi mirildanarak.Kaslarimi cattim ve dogrulmasina yardime tttim."Yiyeceksin.Hadi.Itiraz uok."
Gozleirni ovusturup saclairni geriye atti, dagilmis saclari oldukca sirindi,kucuk kiz kardesim gibi gozukuyordu.Ablam da Angel gibiydi, sadece sari sacli ve benden buyuktu ama huylari neredeyse ayniydi diyebilirim.
"Peyniri ye, ve bu 2 dilim ekmek de bitecek.Hesini yiyeceksin."Ona sert bir bakis firlatinca gozleirni kacirdi ve catali eline aldi, ellerinin titredigini goruyordum.Fazlasiyla yorgun dusmustu.
Ben de ekmegimle domates-peynir ikilisinden yedikten sonra omelti agzima tiktim."Yavas ol, bogulacaksin."Angel'a baktigimda elini yanagina yaslamis bana gulerek bakiyordu.Hayvan gibi yemek yedigim dogruydu.Tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rookie 1 | Zayn Malik |
ChickLit***Kitabın,kitapdakı karakterlerin,gerçekle bir bağlantısı yoktur. Sadece ismen karakterler temsil edilmektedir.*** "Peki aşk,kana bulanmış hayatların arasından sıyrılabilecek mi ?" 1.000.000 okuyucu sayısını geçen Rookie 1 kitabının Zayn Malik...