#14

448 27 0
                                    

-N-ai voie !

-Dal dal vleau !

-No .

-Te loooooog cu o cileașă în vâlf .

-Bine .

Am luat farfuria si am mâncat tot  . Au coborât si ceilalți . 

Eu m-am îmbrăcat cu blugi trei sferturi , tricou alb transparent si niste adidași albi . Părul l-am lăsat pe spate .

Măcar ziua asta vad ceva ciudat . Slender , Masky și Hoddie poarta tricou.

-Aoleo , ce ați făcut de v-ați descotorosit de bluze ?

-E vara si e cald .

-Aham , dar până acum na fost vara ?

-Eh las-o balta .

Am plecat si spre mirarea mea l-am văzut pe Toby fără bandana de la gură . Intru ușor pe ușa .

Se întoarce și în două secunde bandana era înapoi pe gură . Am vrut sa io dau jos dar a pus mana pe ea .

-Hey !

-Ăăă ?

-Da-o jos .

-Nu

I-am dat-o , de fapt am încercat . Dar ma blocat imediat . M-am teleportat pana l-am amețit . I-am dat bandana si avea obrazul tăiat .

-Da-o icoa

-Doar daca îmi spui cum și patit-o .

-Eram cu tata si reparam ușa (Nu intreba) si mi-a scăpat toporul tatei în obraz . Când am vrut să-l scot asta a făcut .

-Si ?

-Mi-am ascuns gura de la 8 ani .

-Dar tu câți ani ai ?

-Ăăă 16 .

-Tare .

Mâine este ziua mea . Așa ca m-am dus si m-am culcat . De dimineață casa era goală .

Pe masa găsesc un bilet .

"Dute pe la casa ta , nu ai mai fost acolo de mult "

             T

Nu cunosc niciun T.  Okey am ajuns acasă . Pe masa era un senvis cu o sticlă de apă și un bilet .

"Vad ca ai memoria buna . Acum mergi la sala balului ."

             Tc.

Am mers la sala acolo am văzut un buchet de trandafiri si un biletele :

" Nu-ți scăpa niciun detaliu . Acum dute la casa lui SplendorMan ."

                  Tc. T

Am mers acolo . Pe un copăcel am găsit un alt biletel .

"N-ai uitat nimic din poveștile mele . Acum dute la cabana "

                Tc. Tb.

Am ajuns la cabana . Am intrat si am văzut ...............

----------------------------

Like și Comm

😉

Ticci Toby - Dragoste Adevărată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum