#6

712 36 2
                                    

Era Toby la bustul gol. Intru în cameră un pic jenată de situație și roșesc când se întoarce.

-Buna nu credeam că vii așa de repede ... spune punând un tricou pe el

Mă trântesc în pat și Toby rade la căderea mea dramatică .

Am adormit eu si ursul brun de lângă mine . De dimineață toată lumea dormea așa că am făcut de mâncare .... Un munte de vafe

Am luat o vioară. Îmi amintesc că mama îmi canta la ea . Mi se scurge o lacrimă caldă.

Simnt o mână pe umar . Îmi întorc capul și văd un roșcat cu : joben , costum de magician și ochii verde-fosforecent .

-Buna sunt Jason .

-Buna sunt Anna ...

Ies copchii la auzul viorii mele . Toby mai avea puțin și cădea cand văzu muntele de vafe .

-A adus cineva cântăreți ? Întreabă Miru .

-Da dar au plecat . spun băgând vioara la spate.

-Ok ....

Spun si se apuca de mâncat . Mă așez lângă E.Jack .

-Toby , facem schimb de locuri ?

-Ok .

-Ti-e frică ?

-De tine ? -Noo

-Vafa ?

-Vafa .

Am aruncat vafa dar E.Jack mi-a blocat-o si m-am ferit să nu-mi vină în fața . Dar din păcate am nimerit lunganul .

-Serios ? întreabă Slender calm.

-El a facut-o ! spun arătând spre E.Jack .

-Ba nu !

- Ba da !

-Ba nu !

-Ba da !

Mă trezesc cu o vafa cu ciocolata pe față . Spun cu un pic de bucurie in glas :

-Intradevar am făcut niște vafe foarte bune !

-Serios ?

-Cel mai !

M-am dus și am făcut un duș și am pus un maieu alb , pantaloni bleu si teneși albi .

Mi-am prins parul într-un coc si am plecat la vânătoare cu Toby , Slender si din păcate E.Jack .

Am omorât câțiva oameni ai ne-am întors acasă unde .......

--------------------------

Suspans

Ticci Toby - Dragoste Adevărată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum