# 19

390 32 2
                                    

Dupa catva timp Toby lesina . Masky se uita cu un zambet strengar la mine si la "Fat-Frumos" al meu .

-Vai vai ajutor , Anna a intrat in "Tobyoza" !

I-am tras una peste ceafa si a cazut in cutia frigorifica .

-Asta iti trebuie .... inghetatule !

Cat timp m-am certat eu cu Masky s-a trezit Toby . Il apuc de o "haripa" si il pun pe un sezlong verde cu maro . I-am tras o palma ca semn de avertizare si am inceput sa-l mustruluiesc :

-Copile era sa mor aici langa tine si tu la un moment dat te gandesti : "Bai hai sa ma trezesc si yo la realitate sa vad cum mai e !!!!" zbier eu .

-Si mie imi pare bine sa te vad . spune Toby zambind .

Am facut baie , Masky si Toby au plecat la hotel , eu am mai stat putin si am mai facut o baie . Deja se inserase . Am intrat in camera . Ohhh perfect e numai un pat ..... si Masky si Toby dorm pe margine .

M-am schimbat si m-am ingesuit intre cei doi . Am dormit bine . De dimineata ...... stop cardiac .... Masky ma tinea in brate . I-am tras un picior .... a cazut din pat natangu'

-Ce crezi ca faci ?

-Cine ?

-Tu !!! spun si ma uit urat la Masky

-Da ce ti-am facut femeie nebuna ?

-Acest lucru trebuie lamurit in alta camera .

Am iesit pe hol unde nu era nimeni . Ma uitam cu ura la Masky .

-Da ce am facut ?

-M-ai luat in ..... brrr..ate . ii spotesc lui Masky .

-Ma sinucid . Stii ca eu nu te-as atinge . Stii nu ?

-N...nn...u .....

-Hai in camera .

Am facut cafea baietilor si mie o ciocolata cald . Baietilor le placut . Sincer nu credeam ca fac cafea asa de buna ...

-----------

Like si Comm

:)

Ticci Toby - Dragoste Adevărată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum