1

131 9 2
                                    

Най-накрая последния учебен ден дойде!!!
Събудих се от ужасния звук на алармата ми. Беше едва 6:30 а аз бях чак от 9, затова реших да стана и да си направя закуска. Слязох в кухнята и извадих продукти за да си направя "американски палачинки " така ги наричаше най-добрата ми приятелка Хейла ( блондинка, но не се залъгвайте от това тя е доста умна, забавна и най-невероятната на света ) Залових се за работа и след около 10мин. бях готова и реших докато хапвам да слушам музика и затова си пуснах The voice. За мой късмет точно започваше любимата ми песен ( Major Lazer - Cold water ft. Justin Bieber & MØ ) затова станах рязко от стола си, усилих звука докрай и се започна с пеенето....
След като се бях напяла и наяла 😁 се качих горе и започнах да се оправям. Реших да облека бели леко накъсани дънки, черно бяло потниче с щампи и бели кецове ( на снимката горе ). Реших да си изправя косата, сложих си спирала ( никъде не излизам без нея, ще прозвучи все едно съм кифла, но не е така ). Реших да взема все пак някаква чанта в която после да сложа бележника и други неща. Взех малка черна раничка в която сложих портмонето си, ключовете и телефона. Сложих си слънчевите очила и се запътих към долния етаж.
Ще презкоча частта с училището, защото не беше нищо интересно.
След това с Хейла се разходихме из мола и решихме да отидем на кино. Намаше голям избор на филми така че решихме да гледаме " Сами вкъщи ". Забавна анимацийка.

Вечерта Хейла ми писа че Алън ( момче от горния клас с кестенява коса и зелени очи, голям сладур ) прави парти по случай завършването и че идва след десет минути. Тъкмо отворих гардероба си и се позвъня на вратата, слязох и отворих на Хейла, която беше облякла черна дантелена рокля малко над коляното, която беше съчетала с не много високи токчетата в черно. Косата и беше небрежно падаща на раменете ѝ.
Качихме се в стаята ми и Хейла веднага се зае да тършува из гардероба ми и най-накрая извади една леко разкрива рокля в много красив прасковено-розов цвят, съчетахме я с бели токчета и малка бяла чантичка. Косата я оставих да се спуска свободно. Сложих си малко грим и тръгнахме към къщата на Алън.

15мин. по-късно :

- Аз ще отида да си взема нещо за пиене - казах на Хейла и се запътих към една маса на която много алкохол. Реших да си взема уиски с лед и се запътих към един диван.
Изведнъж зад мен се чуха викове и веднага отидох да видя какво става. Имаше бой. Две момчета, едното от които беше от нашето училище, а другия беше непознат за мен. Имаше много красиви кафяви очи и перфектна коса. Никой не направи нищо за да ги спре затова аз се заех и се намесих между боя с риск да получа някой юмрук в лицето. За щастие когато ме видяха се успокоиха и тълпата се разпръсна. Остана само синеочкото, който беше забил поглед в земята. Реших да се престраша и да го заговоря:
- Хей, добре ли си?
- Да, всичко е наред! - отвърна той някак стреснато.
- Искаш ли да излезем на вън на чист въздух? - попитах го аз.
- Добре, защо не !
Излязохме навън и за щастие в двора имаше пейка и седнахме на нея.

The Story Of My LifeWhere stories live. Discover now