4

46 5 1
                                    

Точно слизах надолу, когато на вратата се звънна. Отворих и Хейла влезе. Настаних я на дивана, а аз отидох да взема нещо за хапване. Когато се върнах тя беше пуснала The Voice.
- Та за какво искаше да говорим толкова спешно? - попита ме тя.
- За момче!
- За МОМЧЕ ! Сара Джонсън и момче!! Еха явно наистина е важно.
- Нямаше да те викна ако не беше.
- Започвай всичко разказвай!!! Започнах да ѝ разказвам всичко с най-малката подробност.
- И днес бяхме на кино и ме покани да отида на един купон на най-добрите му приятели. Хей ела и ти! - казах аз.
- Е Камерън е поканил теб, а не и двете ни .
- Ще го питам. Взех си телефона и писах на Камерън.
С. - Хей Кам, може ли да взема най-добрата си приятелка с нас. Нали няма пробле?
К. - Разбира се ! Колкото повече толкова по-добре.
С. - Благодаря ти Кам ❤ !

- Ето видя ли. А сега да решим с какво да се облечем - казах и отидох до гардероба. Започнах да изваждам някакви рокли и най-накрая реших да облека обикновена черна рокля до средата на бедрата, жилятка в цвят бордо. Също си сложиш едно дълго златно колие. Съчетах всичко с черни обувки на висок ток, дори за мен бяха доста високи, но щях да се справя.

 Съчетах всичко с черни обувки на висок ток, дори за мен бяха доста високи, но щях да се справя

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сара също зарови из гардероба ми. В крайна сметка реши да облече светло бежова дантелена рокля същата дължина като моята, сложи кожено яке и малка черна чанта. Всичко отново с чист високи черни токчета.

 Всичко отново с чист високи черни токчета

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вече беше 8:55 и на вратата се позвъня. Побързайте да отворя и видях Кам. Беше много красив. Косата му беше вдигната на горе с гел, беше облякъл бяла тениска, която подчертаваше стегнатите му тяло. Чифт леко скъсани дънки и бели кецове завършваха визията му.
- Ехаа, много си красива! - възкликна Кам и ме стресна.
- Ооо благодаря ти - сведох глава, защото заприличах на домат. Мисля, че Кам забеляза това, защото лека усмивка се появи на лицето му. Изневиделица изкочи Хейла.
- Сара, това ли е красавеца за когото ми говореше? - леко се подсмихна.
- Хейла това е Камерън, Камерън това е моята ПРИЯТЕЛКА Хейла - и се усмихнах.
- Приятно ми е! - каза Кам и се здрависаха двамата.

След 20 мин. :

- Доста голяма къща ! - възкликнах аз.
- Да, все пак тук живеят 5 момчета - отвърна Кам и голяма усмивка се появи на лицето му. Мислех да не пия заради Кам, но когато ми донесе Jack Daniels нямаше просто как да му откажа.
След много пиене и танци реших да потърся тоялетната. Качих се на втория етаж, влязох в една стая - нищо, влязох във втора - пак нищо. Влязох в трета и какво да видя.....сърцето ми започна да бие лудо и усетих как щях да се разплача, затова веднага изтичах на вън и започнах да тичам по улиците без посока и без цел. Просто не исках да виждам повече никого.

Какво ли е видяла Сара ?😨 Ще разберете в следващата част! Това е първата ми история и се надявам да ви хареса. ❤❤❤

The Story Of My LifeWhere stories live. Discover now