Bună ne revedem din nou.
Astazi de dimineată când să plecam la scoala ,Sunny a venit ca in fiecare dimineata sa ne ia sa ne ducă la scoala, Dar sora mea nu era in uniforma şi a trebuit să o mai asteptam.
Si am pornit spre scoala. După ce s-a terminat prima ora sora mea stătea suparata, pe hol .
Nicole" Bănuiesc eu ca ce am auzit este adevarat.
Eu"Ce sa fie adevărat, Nicole?
Nicole"M-ai auzit? Cum?
Eu"Sunt sora ta iti pot auzi vocea! Ai uitat?
Nicole" Da am uitat! zice ea furioasă.
Eu"Daca ti-am gresit cu ceva spune-mi, te rog! Nu trebuie să fim supărate.
Nicole"Nu sunt supărată pe tine! Dar nu as vrea sa-ti spun! Îmi pară rau sora vorbim după. La revedere!
Eu"La revedere, sora!Ma duc la Sunny.
Eu"Ma poti ajuta pentru ca tu esti mai mare şi sunt ingrijorata pentru sora mea!
Sunny" Desigur ce s-a intamplat?
Eu"Nicole crede ce se zvoneste prin scoala, iar asta o afectează.
Sunny" Ne poate ajuta sa ştim despre ce este vorba! Deci?
Eu"Nu stiu! Dar cred ca putem afla!S-a sunat de intrare. După ce s-a terminat ora ma duc împreună cu Sunny la clasa surorii mele.
Eu"Soră, spune-mi ce te supăra S-au cine te supără! "
Nicole" Ok eu am auzit ca Nicolas nu ma place si o place pe Simona. Iar eu nu stiu daca e adevarat."
Eu"De la cine ai auzit?"
Nicole"Colegii mei mi-au spus."
Eu"Colegii tai sunt de partea ei, tu nu stiai?"
Nicole"Ba da dar nu stiam ca toti sunt de partea ei, dar a cum fug sa imi cer scuze lui Nicololas!"Şi ei s-au împăcat. Apoi s-au sarutat.

CITEȘTI
Lumea Mea
RandomAceastă poveste se refera la viata unei fete şi altele. Contine : magie, dragoste,etc. Va mulțumesc!