Bună din nou!
Este miercuri. Eu cu Alexander iar ne-am certat. Mi-am facut o noua prietena. Numele ei este Rossabelle, iar ea este din Paris. Ne-am cunoscut la aeroport si am luat-o acasă, căci ea încă strângerea bani de una.
Eu"Rossabelle eu am bani de o nouă casa si oricum vrem sa ne mutăm, ni se pare ca aceasta casa este prea mare.Iar noi lucram la una. Nicole lucrează în Franta după cum am aflat, iar eu aici în tară.Acum noi merge la Ioga. Vrei sa vii si tu?"
Rossabelle"Nu multumesc,pentru ca incepe filmul in cate am jucat! Distractie plăcută,pa!Noi ne-am schimbat si ne-am urcat in noua masina a mea. Un Ferrari duperb în mai multe culori.
Noi ne-am îmbrăcat în costumele noastre si ca niste printre ce suntem pornim încet spre Rose, aşa cum este numele masinii mele. Imaginati-va:
Eu:Nicole si Sunny cate ne asteptam acolo:
Chiar ca intr-un vis!Dupa cele 2 ore de Ioga noi ne-am întors acasă. O mare tragedie! Nu o găseam pe Rossabelle. Fetele o strigau ca pe un căţel. Dar am urcat la etaj...
Ea cu fostul iubit a lui Nicole in camera ,,ei"(camera de oaspeți)...
Nicole a izbucnit în plâns, fugind in camera sa.
Eu"Ce credeți că faceti? Aici? Va-ti ticnit?"
Ei" Da parca Nicole se despartise de el. Nici nu conteaza. Iesi afară!
Eu"Nicole tine la tine, fraiere! Dar acum nu mai!"zic eu si trântesc usa.Ajung la camera lui Nicole, dar întru greu,pentru că am stat sa o conving sa deschida.
Eu vorbesc cu Nicole.
-Nu ai de ce sa îti faci griji! O să vorbesc eu cu ea.
In drum spre camera lui Rossabelle, mâinile îmi flicare. Sunny mă trage de mână si ma duce in bibliotecă.Din perspectiva lui Sunny.
...Eu ies din bucătărie, dar o văd pe Stefani când trece pe hol, dar nu trecuse de holul unde eram eu, căci se oprise. Îi flicareau mâinile. Eu mă duc spre ea si o trag în bibliotecă.
Eu"Ce tot faci?"
Stefani"Ma duceam sa vorbesc cu Rossabelle, dar tu mai oprit!"
Eu"Vino! Trage de cartea asta si semineul se va deschide, apoi intra."Din perspectiva mea.
Sunny mi-a spus da întru, apoi a plecat. Nu stiu ce de va întâmpla, dar o sa intru.
Eu trag de carte si intru. Acolo era un hol lung cu niste scări ce coboreau in jos.
Eu"Cine a construit casa asta?! Chiar vreau sa ma mut si sa o demolez."
Dupa ce scările se termină dau de o usă. Avea o ,,ceva" ce recunostea amprenta. Am pus mana si s-a deschis. Intru. Usă se incide , uarvin fată mea apare un zeu asa cum înțelesesem. Eu stau vreo 30 de minute cum numarasem. Acum am de ales :Să am puteri / sa nu am puteri?
Continuarea in capitolul următor!
Îmi cer scuze pentru greseli!
CITEȘTI
Lumea Mea
RandomAceastă poveste se refera la viata unei fete şi altele. Contine : magie, dragoste,etc. Va mulțumesc!