Este Marti seara. Pe cer trece o stea cazatoare. Ploua pana dimineata. S-a facut miercuri. Noi am venit de la scoală. Mama ma anunta ca va pleca cu tata in China, apoi in Japonia. Peste o zi eu sunt anuntata ca ambii părinți au murit intr-un accident grav, din cauza unei bombe, dar faptasul v-a plati. Eu plec cu bicicleta.
Lui Nicole nu i-am spus.
Cateva mici paraie amare si triste curg pe faţa mea. Îmi aduc aminte de un vis care m-am avut inainte de a se petrece accidentul. Era mama.Chiar daca stiam ca mama s-a căsătorit cu un simplu barbat, nu cu unul cu puteri, am inteles ca l- a ales din iubire si fiind tatăl meu m-am iubit si eu. Sora mea îl iubea cel mai mult. Îmi amintesc odată...Sora mea si tata...
Eu văzând ca părintii mei nu mai sunt şi rămânând doar amintirile in urmă. Stiu ca pentru sora mea, amintirile ar fi arse deja daca ar fi aflat. De aceea o să îi spun altădată.
Este luni eu ma duc la apartamentul iubitului meu. Apas pe butonul liftului. Usile se deschid. Ce sa văd...?! Iubitului meu cu alta fată, faţă in faţă, aproape să se sărute!
Eu fug cu lacrimile pe faţă. In urma mea se aude:"Stai, nu e ceea ce pare!" Şi iubitul meu ma prinde din urmă si ma sărută.
Alexander"Niciodata nu aş alege altă fată. Pe tine te prefer. Iuliana s-a urcat in lift când s-a oprit. Eu am ignorat-o,dar...Dar ea nu a renunțat să mă sărute. Sti şi tu ca ea încă mă place. Nu?"
Eu"Daca cu adevarat este asa de ce nu ai împins-o? Daca te saruta? Deci , eu cred ca tu îti doreai asta!"şi plec nervoasă.
Peste o stradă mă opresc la o librărie si îmi cumpăr un jurnal.Am ajuns acasă. Am deschis jurnalul si am inceput sa scriu...
Îmi cer scuze că celalalte capitole au fost scurte. Am sa incerc sa le fac mai lungi!
Va PWP!😋😚
CITEȘTI
Lumea Mea
RandomAceastă poveste se refera la viata unei fete şi altele. Contine : magie, dragoste,etc. Va mulțumesc!