6.Kapitola- Famfrpálový nábor

54 4 1
                                    

Zbytek týdne byl super. Naučili jsme se pár dalších kouzel.h Oblíbila jsem si učitele z lektvarů, protože je hrozně fajn.
Dneska je pátek, a tak nemáme ani hodinu volno. Jediná hodina, kterou budu moct prospat, jsou Dějiny č. a k., protože dnes píše poznámky Lucy.
Po nich byly moje oblíbené lektvary. Po nich jsme se odebrali do ložnic. Tam jsme všechny padli na postele a odmítali se zvednout.

Po hodině a půl klábosení jsme se zvedli a šli na večeři. Úkoly jsme se rozhodli udělat až o víkendu. Večer jsme si šli lehnout docela pozdě.

Ráno mě probudila Mia. Rychle jsem se oblékla a šli jsme na snídani. Na talíř jsem si nandala moje oblíbené palačinky, ale nějak jsem na ně neměla chuť." Sněz přece něco" ,domlouvala mi Mia," budeš tam celé dopoledne." "To se ti to říká, "postěžovala jsem si. " Třeba ti Jamie trochu pomůže, " poznamenala Mia. "James? Ten nikdy, "opáčila jsem. Poté jsme vstaly, já jsem si zaběhl a pro koště a vyrazili jsme na hřiště.

"Takže ahoj, já jsem George Freeze, kapitán Nebelvírského famfrpálového týmu. Z Bradavic už odešel jeden odrážeč, jeden střelec a brankář. Prosím, rozdělte se podle vašich postů. Sem odrážeči, sem brankáři a tady prosím střelce. "řekl a ukazoval na místa daleko od sebe. Já jsem se zařadila k dalším 5 střelcům. Dále tu bylo asi 6 odrážečů a 4 brankáři. George nejdříve testoval odrážeče. Trvalo jim to hodně dlouho, ale nakonec vybral nějakého 'Siriuse Flitwicka'. Pak přišli na řadu brankáři. Ti byli za chvilku hotoví. Nejlepší z nich byl Caleba Spinneta, což je Katiin bratr. Pak testoval nás. Nejprve jsme se každý měli co nejvícekrát z pěti pokusů, trefit do branky. Dala jsem 4, stejně jako další holka a kluk. Poté George postavil do brány Caleba, aby chytal. Z dalších 10 pokusů jsme s těma dalšíma střelili stejně, 7. "Budete mít poslední pokus, do prázdné branky. Komu se to podaří, je nebelvírský střelec."První jsem házela já. Uklidnila jsem svůj tep, pročistí la hlavu, přijmula nahrávku od Caleba a hodila. "Trefa!" ozvalo se od George. Ti dva, co byli po mě, se netrefili( Pozn. Autorky- Asi jste to stejně tušili XD)! Já byla tak moc šťastná, že se to ani říct nedá."Tak prosím nebelvírské družstvo aby se slítlo ke mě!" Zvolal George. Všech pět hráčů se k němu slétlo. Ten zbývající, James, byl v kabinetu profesorky Macgonagallové, kde plnil školní trest za sliz, kterým potřel dveře od kabinetu školníka Filche. "Tréningy jsou v sobotu, a neděli 15:30-17:30, v úterý 17:00- 18:30 a ve čtvrtek 18:00- 20:00. Noví hráči pojďte se mnou, půjdeme se podívat po dresu a chráničích." Tímto ukončil svůj proslov a odcházel. My jsme na něj jen vyjeveně zírali. Jako první se vzpamatovale Mia, která za mnou přišla. "Gratuluji!" Řekla a já se na ní usmála. "Já si teď půjdu vyzkoušet ten dres. Sejdeme se na obědě?"zeptala jsem se. "Ok" odpověděla Mia a vracela s se zpátky na kolej. S ostatními členy týmu jsme poté šli do šaten, kdy už si nás vzala paní Malkinová, aby nám změřila míry na ušití dresu. Také jsme si losovali čísla.Caleb dostal 1, Sirius 6 a já 3, což je mé oblíbené číslo. Poté nás madame Malkinová informovala, že dresy budeme mít za dva týdny. Rozloučili jsme se, a šli na oběd.

Sedla jsem si mezi Lucy a Miu. Lucy a Kattie jsem popsala celé dopoledne a ony mi pogratulovali. Pak jsem si na talíř naložili jídlo, těstovinový salát a pustili se do něj. Poté jsme se pomalu vytráceli do společenských místností. Já jsem si na chvíli lehla do postele a četla si. Pak jsem se podívala na hodiny a zděsila se: Už je půl čtvrté! Rychle jsem na sebe hodila sportovní oblečení, nové chrániče, popadla koště a proletěla jím celý hrad. Když jsem došla na hřiště, tým právě vycházel z šatny."Kde jsi byla?" Zeptal se George." Trochu jsem se začetla..." odpověděla jsem. "Vidím, že už jsi převlečená, tak jdeme na to." Ŕekl mi. Pozdravila jsem se s Jamesem a vyrazili jsme na hřiště. Už od rána bylo hezky a byli ideální podmínky pro hraní. Rozcvička jsme se, rozházeli a George vypustil zlatonku.
[][][][][][]]][][]][][][][]][]]]]]]]][][]][][]
Tréning byl fantastický. Unavená, ale šťastná jsem šla do společenky. Vyzpovídala jsem Mie celý tréning a šli jsme na večeři. Večer jsem vyčerpáním padla do postele.

Ahoj lidi! V poslední době jsem neměla moc psací náladu, proto nebyla dlouho další část. Teď se mi nálada změnila, tak proč nic nenapsat?

*Tali*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 24, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

New Generation[HP][FF] (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat