5. BÖLÜM "AŞIK OLMAKTAN KORKUYORUM"

93 19 122
                                    

Multi Medya: Batuhan
Bölüm Şarkısı: Duman - Bal

Dilara Koç

Benim lugatımda bağırmak yoktu. Ben cırlardım. Yatağın üstünden kalkıp, ayağıma terliklerimi geçirdim.

Kapıya doğru koşmaya başladım. Patırtı seslerinden anladığım kadarıyla, İlknur ve Azra da peşim sıra gelmişlerdi.

Kapıyı yavaşça açtım. Elinde tüfeği ile birlikte Hulusi Amca'yı görmeyi planlamıyordum. Hulusi Amca bina yetkilisiydi. Aynı zaman Karadenizliydi.

"Siz napaysunuz gece gece?" dedi pat diye. Şoku ilk atlatan Azra oldu ve konuştu: "Hulusi Amcacığım, bir problem yok. Sohbet ediyorduk. Sanırım fazla ses çıktı. Üzgünüz." dedi.

"He diyeydinuz ya. Azcuk sessiz olun da. Eyi geceler." dedi ve merdivenleri teker teker çıkıp üst kata gitti.

"O silahla gelinir mi ödüm bokuma girdi ameke. Hep senin yüzünden Dilara." dedi İlknur ve şakayla karışık bir ciddiyetle baş parmağını bana doğru salladı.

"O parmağını bir yerine sokarım. Understand?" dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Bu günlük bu kadar ekşın yeter. Kapıyı kapatıyorum."dedi ve kapının kulpunu iterek kapıyı kapattı Azra.

İlknur'un odasına gidip çukulata yemeye başladık. Ağzıma iki tane gofret attım. Azra'nın parmağına Nutella sürülünce, hızlı bir hamleyle parmağını ağzının içine soktu. İlknur yüzünü buruşturarak: "Iyy iğrençsiniz keşke ölseniz." dedi.

Azra göz devirdi ve sol bacağının üstündeki cipsden bir avuç aldı, İlknur'un ağzına tıktı. "Çok konuşuyorsun az sus yelloz. Devam edersen o mükemmel ötesi 'D' ile başlayan küfürümü ederim." dedi.

Azra'nın omzuna hafifçe vurdum ve: "Heyt yavrum benim be." dedim.

Biraz gıybetten sonra, film izlemeye karar verdik. "İlknur kalk kız kaşar, git laptopunu getir salondaki televizyona bağlayalım." dedim.

"O yağlı ellerinizi laptopuma sürdürmem." dedi iğrenerek bize bakarken. Azra ayağındaki terliği çıkarttı ve İlknur'un kafasına fırlattı. "Git şu laptopunu getir yoksa yolarız." dedi kaşlarını çatarak.

İlknur o değerli götünü koltuktan kaldırdı. "Bitch." dedi ve göz devirip, laptopu almaya gitti.

" dedi ve göz devirip, laptopu almaya gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlknur geldiğinde, televizyonu ayarladı. Azra: "Ne izlesek lan?" dedi.

"Komedi yada romantik bir şey izleyelim." dedim.

Azra bana 'really' dercesine baktı ve: "Ben öyle vıcık vıcık şeylere katlanamam yavrum. İzleyeceksek korku filmi izleyelim." dedi.

İlknur: "Bence de korku izleyelim ama ben de sizinle yatacağım." dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR TUTAM SAÇMALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin