Yoo Youngjae (22 l.) - najmniej mądry z bandy Yongguka, ale za to najprzystojniejszy. Jest rozchwytywany przez chłopaków i dziewczyny, z czego oczywiście korzysta przy prawie każdej okazji. Dobrze pamięta noc spędzoną z Luhanem, od której wszystko się zaczęło.
Kim Himchan (26 l.) - za dnia pracuje w księgarni, uwielbia czytać. Od dawna poluje na miejsce lidera, ale nigdy mu się to nie udaje. Jednak w końcu pewnie straci cierpliwość.
Bang Yongguk (26 l.) - lider swojej grupy, zimny i bezwzględny, jednak nie dla Junhonga w którym jest coraz bardziej zakochany. Ma obsesje na punkcie swoich pistoletów i nazywa je damskimi imionami. Bo Ra to jego ulubienica.
Jung Daehyun (23 l.) - pan duże usta. czasem podgląda Youngjae kiedy ten bierze prysznic, ale to ma na zawsze zostać tajemnicą. Lubi wiśniowe żelki, a nienawidzi pomarańczowych i zawsze zostawia je dla Banga.
Moon Jongup (21 l.) - jest z bandy Yongguka, ale nikt nic o nim nie wie. Wiadomo tylko, że nie lubi, kiedy ktoś używa jego nazwiska, a to dlatego, że wtedy od razu bije.
Choi Junhong/ Zelo (16 l.) - najmłodszy z bandy, można powiedzieć że najgłupszy, ale lepiej nie mówić tego przy nim, bo kto wie co może zrobić. Ofiara miłości ze strony swojego hyunga, w którym podkochuje się odkąd zrobili razem pierwszą babkę w piaskownicy. Miłośnik różowych (jak jego włosy) żelków i "little big planet".
Hwasa (21 l.) - zakochana w sobie, najbardziej sukowata se wszystkich znajomych (czasem pomocna). toleruje tylko CL, chociaż tamta za nią nie przepada. Klei się do wszystkich, najbardziej Yongguka, który ma to głęboko w swoim poważaniu.