Alex pov
Dupa ce am plecat de la ore am mers la sediu. Acolo lucrez intr.un fel. Stiu ca e ilegal sa vinzi droguri si sa omori oameni dar asta mi.e meseria. Nu stiu cum o sa fac sa ii ascund asta lui Ali dar voi gasi monentul potrivit pt. Ai spune. Am ajuns la sediu si m.am intalnit cu Derek, prietenul meu de nadejde si tot mana mea dreapta. Nu stiu cum sa explic, eu sunt mana dreapta a sefului si el e mana mea dreapta.
-Hei frate ce faci? Ma intreaba Derek
-Bine...stii am nevoie de ajutorul tau. Mama iubitei mele e disparuta sau moarta nu stiu sigur dar vreau sa aflu mai multe detalii despre ea.
-Stai putin ai iubita?
-Da.
-Si e sexy? Ma intreaba
-Sa nu cumva sa te atingi de ea! Spun rastinduma le el.
-Deci sa inteleg ca da.spune cu un zambet
-Ma ajuti odata? Il intreb cautand in laptop
-Da.te la o parte. Nu sti sa faci nimic.spune luand laptopul
-Cum o cfeama pe mama ei?
-Suzanne Jeferson.
-Bine acum poti sa pleci la gagica ta sexy . Spun zambind
-Cand poti sa.mi spui ce ai aflat?
-Cand mi.o prezinti pe misterioasa ta. Pana atunci nu voi cauta nimic.
-Bine....o aduc dupa ore.spun si plecPe drum aveam o multime de ganduri nu stiam cum sa ii spun ca fac parye dintr.o mafie.
Am ajuns la scoala si m.am dus direct la cantina. Acolo am gasit.o stand cu Spencer si Jennifer.
-Buna! Ii salut cand sunt langa ei
Ali a venit la mine si m.a luat de mana , eu i.am ridicat capul cu doua degete ca sa se uite la mine si am sarutat.o.
-Trebuie sa vorbim. Spun dupa ce termin sarutul.