Capitolul 9

167 10 4
                                    

Ma imbrac repede cu ce apuc din dulap nu mai fac dus , ma dau cu putin fond de ten si rimel si cobor jos.
-Buna dimineata scumpo.imi spune tata venind spre nime vrand sa ma imbratiseze dar trec pe langa el si mi i.au un mar.
-Stiu ca esti suparata ca nu ti.am spus de mama te dar iti jur ca nu am omorat.o , dupa ce tu ai lesinat din cauza acelei lovituri la cap eu cu mama ta ne.am luat la bataie si m.a doborat jos dintr.o simpla miscare, apoi a plecat si de atunci nu mai stiu nimic de ea. A disparut. Dar conflictele maele cu cealalta mafie au continuat.
-Claus oricat de mult as vrea sa iti ascult scuzele intarzi la scoala.
-Te.am scutit la primele 2 ore. Vreau sa faci parte din mafia mea.spune tata
Nu pot sa cred in sfatsit nu ma mai crede nu copil mic.
-Bine accept oferta ta dar vreau sa o gasesc pe mama.
-Ok....asta va fi prima te misiune voi avea grija sa fi antrenata de cei mai buni pantru a te pregati.
-Eu daj m.am gandit de unde sa incep.spun decisa
-Serios? De unde vei incepe.
-Mai intai antrenamentul si apoi voi pleca in cealalta mafie si o sa incep cautarea. Chiar vreau sa aflu unde se afla mama.
-Te.ai gandit bine. Noi mai avem oameni trimisi acolo asa ca nu o sa fi singura.
-Deci am planificat.
-Da.
Si apoi am llecat cu masina spre scoala. Din prima ora mai mai sunt decat 20 de minute dar tot am mers
-Domnisoara cum va permitetu sa intarziati la ora mea?
-La fel cumi imi permit sa intarzi si ka celelalte ore. Spun eu indiferenta
-Cum iti permiti? Spune profesoara plina de nervi
-Asa bine. Spun dand din umuri in semn de nepasare.
-Treci in biroul directorului.
Si apoi am iesit din clasa dar nu am mers in biroul directorului ci intr.un parc de langa scoala si am inceput sa fumez. Deodata a venit cineva si mi.a pus mana la ochi. A vrut sa spuna ceva dar in fractiune de secunda l.am prins de maini si l.am rostogolit lasandu.l pe jos. Si apoi mi.am dat seama.....era Alex.
-Awww
-Scuze dar m.ai speriat
-Nu e nimic o meritam. Spune ridicandu.se de oe jos
-Deja ai inceput antrenamentul? Ma intreaba mirat
-Nu doar ca fac carate de la gradinita si merg de 3ori pe saptamana la sala.
-Asa se explica.apoi ma saruta. Sarutul este unul lung si apasat. Iubesc buzele astea.  Il iubesc pe el .
Dupa ce ne despartim din sarut imi vine in minte o idee
-Ce ar fi ca astazi sa lipsim de la ore?
-Sunt de acord dar unde mergem? Ma intreaba
-O sa vezi.

Dupa 2ore de condus am ajuns la o cabana care era a tatei. Aici veneam cand eram mica.
Am intrat in cabana dar el m.a acaparat cu sarutur. M.a sarutat pe buze apoi a coborat la maxilar apio pe gat. Fara sa vreau mi.a iesit un geamat, iar el a zanbit. L.am tras de par reusind sa scot si de la el un geamat apoi m.a lipit de perete eu panandu.mi picioarele in julru abdomenului sau bine facut. I.ma dat tricoul jos acrucandul apoi sarutandu.l flamand. El mi.a dat jos tricoul ramanand doar in sutien si incepand sa sarute unul di sani mei.
Mi.a pus mainile pe talie tragandu.ma mai aproape de el. Apoi strangandu.mi fesa si reusind sa scoata un geamat de placere din partea mea. Am mers in cea mai apropiata camera de noi si el ma trantit in pat  apoi s.a pus peste mine si a inceput sa ma sarute pe abdomen. Mi a desfacut mantaloni eu ramanind diar on lenjerie intima si sutien. Apoi a inceput sa ma saruite pe maxila si buze. Eu i.am desfacut pantaloni ramanand doar in boxeri si se vedea ca moare de nerabadare. Ne.am rostogolit eu ajungand de asupra lui am inceput sa il sarut apoi el s.a pus peste mine.
-Sa imi spui daca te doare.spune cu vocea lui sexy. Am dat din cap in semn afirmativ apoi a intrat incet in mine. Era o senzatie de durere dar si placere. Apoi a afcut miscari de dute vino in mine pana cand durerea era aproape inexistenta. S.a pus langa mine in pat invelindu.ne cu o patura
-Ai fost superba iubire.imi spune incercand sa isi regleze respiratia
m.am uitat la el si l.am sarutat, apoi am adormit auzind din partea lui un "te iubesc".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 28, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum