Capitolul 8

147 8 0
                                    

-Uite pot sa iti explic....nu am vrut sa fac asta dar m.a tradat. A spus Claus (de acum nu as mai vrea sa ii spun tata dar chiar si asa il iubesc)
-Nu puteai sa te gandesti si la mine? Sti cat de gru mi.a fost sa cresc fara o mama?
-Da dar am fost langa tine.incearca sa se scuze
-Cand aveai de gabd sa imi spui ca esti seful unei mafii?il intreb tipand
-Voiam sa iti spun dar imi era frica sa nu reactionezi asa.
-Asa cum ? Cand aflu adevarul? Ei bine da reacdionez urat cand cineva imi ascunde adevarul. Alex du.ma acasa.i.am spus
-Bine. Spun si plecan cat putem de reped.

In masina:
-Nu pot sa cred ca m.a mintit tocmai pe mine. Sunt o proasta. Cum dracu sa mai am incredere in el cand omoara oameni si de fapt a omorat.o si pe mama.
-Gata calmeaza.te! Imi spune Alex cu un ton bland
-Nu imi spui niciodata sa ma calmez pentru ca fac mai rau. De fapt nu imi ordoni tu mie ce sa fac s.a inteles? Spun tipand
-Bine. Spune ridicand mainile in semd de predare.
Mi.am intors privirea spre geam si tot drumul nu a mai vb nimeni.
-Mersi ca m.ai adus.spun si incerc sa deschid portiera dar era incuiata
-Pleci fara sa.ti saruti iubitul?
Chiar voiam sa il sarut sa ma mai calmez dar nu puteam sa ii arat slabiciunile mele. Adevarul e ca ma topesc in fata lui numai in modul cand vad ca ma priveste imi apar fluturi in stomac. Ma aplec incet sa il sarut si fix inainte sa ni se lipeasca buzele eu apas pe butonul de deschidere a portierelor si ma ibtorc si plec.
Anm ajuns acasa si mi.am facut rutina zilnica. Eram extrem de nervoasa asa ca am mers in garaj si am ales un BMW SERIA 5 din anul 2010.

 Eram extrem de nervoasa asa ca am mers in garaj si am ales un BMW SERIA 5 din anul 2010

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ajuns la curse si m.am inscris. Tekefonul a incepus sa sune l.am scos din buzynar si am raspuns fara sa citesc cine era (proasta alegere).
-Uite Alex nu am chef vr....dar sunt intrerupta
-Scumpo nu sun Alex. Unde esti? Vin sa te iau si apoi iti explic totul stiu ca tu cre...dar il intrerup
-Nu poti sa la lasi dracu in pace o zi mereu reisa sti ubde sunt si ce fac vrei sa sti su de cate ori respir pe minut? In momentul asta nu am chef de tine.spun si ii inchid. Pe fata mea nu e nici o expresie nu ma simt prost ca tata a omorat.o pe mama. Stiu suna ciudat ea m.a nascut dar nu am fost prea atasata de ea si totus stiu ca e langa mine. Uneori am un sentiment ca sunt urmarita dar nu cad pe nimeni poate imi joaca mintea feste.
Am facut curse pana la 3 dimineata si pana acum am castigat toata cursele. Am castigat doua masini abia aparute si 3mi de dolari. Eu zic ca m.am descurcat bine. Acum e timpul sa ma intori acasa ca sa dorm pentru ca am scoala. Am parcat masina si am intrat in casa. Luminile erau stinse asta inseamna ca tata doarme. Intru in casa si cand urc prima treapta luminile se aprind lasand la iveala un Claus suparat cu mainile la piept.
-Unde ai fost?ma intreaba
-De ce nu dormi?
-Te asteptam. Acum raspunde unde dracu te.ai dus. A spun ridicand tonul
-Am fost la curse.tip la el si urc in camera mea. Ma arunc in pata si adorm imediat fara sa ma demachez sau sa ma scimb.
Dupa trei ore.
Alarma ma trezeste din somn si ma uit la ceas 6:54 o sa intarzi la ore.

Scuze ca nu am mai scris. Voi incerca sa termin cartea dar acum mi.e extrem de somn. Noapte buna.

RebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum