"Bu oda , burayı mesken edinmişler... " dedi.
Odanın çok klrli olduğunu söylemişti.
Ben titiz bir adamdım... "Nasıl yaa , temiz işte" dedi.
Eliyle beni kenarı itti.
Eüzü besmele çekip odaya adım attı... Odanın lambasını yaktım , söndürmemi istedi.
Sadece mumları yakmıştım.
Odaya anlamsızca bakıyordu ve birden yatağı çekmişti... Küçük bir cüsseyi vardı ama yatağı olduğu gibi çekip kenara fırlatmıştı...
Ve görmüştüm... Odamdayi büyüsel metaryelleri görüyordum.
Bahsettiği kirlilik , pislik işte buydu.
Yatağımın altında hayvan sakatatları , hayvan derileri , etlere kemiklere sarılmış kıl parçaları , çok çeşit nazar boncuğu ve onlarca şey vardı...
"Allah-u ekber" diye diye onları yerden topluyor poşete dolduruyordu... Kokudan midem kalkmış , bayılacak gibi olmuştum...
Yatağın ardından gardolabımı çekti , durum yine aynıydı... Hayvan sakatatları , pisliği her yeri kaplamıştı...
Bunların hepsini topladıktan sonra evin avlusuna indik.
Avluya indik... "Bu iş , bu büyü... " dedi.
"Eee , ne olmuş" dedim...
Kemikleri gösterdi... Kemiklere arapça bir şeyler kazınmıştı. Tırnakla kazınmış olduğu belliydi ama insan tırnağı olmadığı da belliydi.
Arapça Bursa yazıyordu... Çocuk kafasını kaldırdı.
"Bu iş Bursa'da çözülecek" dedi.
Bunu duyduktan sonra sinirlenmiştim... Çocuğun gırtlağını sıkıp
"Neden Bursa'da çözülüyormuş ulan şeytanın oğlu ? Sen de Samme'ye aşık oldun değil mi orospu çocuğu" diyip boğazına sarılmıştım...
Gözüm dönmüştü... Bunları yapan ben değildim , farkındaydım ama kendimi tutamıyordum...
Yüzü kıpkırmızı olmuştu , küçük bedeni elimde kalacak gibiydi... O sırada arkamı döndüm...
Gördüğüm şey boğazını sıktığım çocuktu... "Beni değil , o küçük bedenli yavruyu öldürüyorsun" demişti... O an kendime geldiğimi hatırlıyorum.
Yere çöküp ağlamaya başladım...
Olan şeylere aklım ermiyordu...
"Ne yapacağız" diye sordum...
"Bu meseleyi sen çözeceksin... Bursa'da." demişti.
Bursa'ya dönmek her şeyi bitirecekti... Bu sefer ben de inanıyordum ama inanın korkuyordum.
Çocukla bahçede oturup bu konuyu konuştuk...
"Bu büyüler sana yapıldı , benim gücüm seni orada korumaya yetmeyecek ve cinnia beni boyutuna kabul etmeyecek. Onlar seninle telepati kurmak istiyor" dedi.
Ne yapacağımı bilmiyorum , bir cinni nasıl çağrılır onu bile bilmiyorum dedim...
Cebinden gümüş bir yüzük (herhangi bir gümüş yüzük) ve bakır bir muska çıkardı...
Muska'nın içinden kendi fotoğrafını çıkardı... "Bunun içine koyabileceğimiz bir fotoğrafın var mı ?" dedi...
Cebimden çıkardım... Fotoğrafta gözlerimin üstünü iğne yardımı ile deldi ve okuduğu bir ipi o delikten geçirdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORK BENDEN #Wattys2016
HorrorBu tarz olaylar ve hikayeler psikolojinize zarar veriyorsa lütfen okumamanızı rica ediyorum... Kurmaca değil , gerçek bir olaydır.