„ Gorące sekrety".

43 0 1
                                    

Hej- zaskoczona powiedziała Amelia.
Hej, jak się nazywasz??
Jaaa... Ja Amelia.
A ja L...- niedokończył Leo, ponieważ przerwała mu Amelia
Wiem jesteś Leo z zespołu „ Bars and Melody". Kocham wasz zespół!!!!
Aaaa czyli jesteś „BAMBINO"!? -
Zapytał Leo.
We własnej osobie - odpowiedziała.

4 godziny później
Już jestem w domu. Przepraszam jesteśmy, bo jest ze mną Leo. Chcę mu podać lekcje i ,żeby uzupełnił zaległości. Gdy szykowałam lekcje dla Leo wiecie książki, zeszyty przez przypadek dałam mu mój pamiętnik, gdzie pisałam wszystko co się dzieje i gdzie pare kartek było w krwii. Leo chyba się dowiedział, że jestem nie lubiana w szkole , więc napisał dla mnie piosenkę ze swoim przyjacielem , która nosiła tytół „hopeful". Byłam w kompletnym szoku, że coś takiego zrobił. Na przerwie poszliśmy za sklepik i on podwiną moje rękawki. Zobaczył różne kreski. Jedne były świeże , a inne zaschnięte.
- Dlaczego to robisz?- zapytał
- A skąd o tym wiesz!!!??
- Gdy szykowałaś mi wczoraj książki to przez przypadek dałaś mi swój pamiętnik.
- CO!!!!!!!!!! Co ja najlepszego zrobiłam!!!!???!!
- To powiesz mi dlaczego to robisz?
- Przepraszam,ale nie mogę.
- Mów, bo się obrażę!!
Niechciałam go stracić, więc mu powiedziałam.
- Wiesz nie jestem zbyt lubiana w szkole i w tej klasie. Mam tylko 2 przyjaciółki no i oczywiście najważniejszą osobę w moim całym życiu szkolnym.
- Kto to jest??
- Ma na imię Leonarde, a dla przyjaciół Leo.
Powiedziałam to z uśmiechem.
- A ja mam w tej klasie 1 przyjaciółkę Amelię i pewną dziewczynę o, której śnię w nocy.
- Pewnie twoja dziewczyna!??
- Nie. A wiesz kto?
- No przecież nie głuptasku.
- Słodką bambino, która stoi przede mną.
Po tych słowach poczułam,że się rumienię. Chciałam coś powiedzieć Leo w sekrecie, ale nagle zadzwonił dzwonek.
To tyle jeśli chodzi o dzisiejszy rozdział. Może za dwa rozdziały pojawi się bohaterka o takim samym imieniu jak ja. Pozdrawiam wszystkich czytelników.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 02, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

„Zostań Moją Księżniczką" (Bars And Melody)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz