Nehoda

123 3 2
                                    

Maia

Běžela jsem po schodech, jak nejrychleji jsem mohla,musela jsem přijít do třídy dřív než učitel. Ten kretén by si na mě určitě zase stěžoval u ředitelky. A přijít hned první den školy pozdě, smlsnul by si na mě a ne ve smyslu,který by mi vyhovoval. Všichni z té podělané školy už mi vážně lezou krkem,nemůžu se dočkat až skončím a začnu si žít podle svého.

Při probíhaní kolem kantýny jsem ho viděla vycházet z kabinetu. "Sakra!" potichu jsem zasyčela. I kdybych si pospíšila sebevíc bude tam první,co mám teď jako do háje dělat? Přehodila jsem si tašku na druhé rameno a vběhla jsem mezi opodál stojící skupinku holek,prorvala jsem se mezi nimi ,až jsem se dostala k jezdícímu stolečku na kterém byl hrnec s ještě teplým pudinkem připraveným jako dezert k obědu. Tohle by se mohlo hodit! Roztlačila jsem stoleček ke schodům a pak vesele dolů. V tu chvíli ,kdy stolek v plné rychlosti sjížděl dost povedeně schody se zpoza rohu objevil vysoký kluk s nakrátko ostříhanými světle hnědými vlasy. Ani nezvedl hlavu ,díval se do mobilu a okolí vůbec nevěnoval pozornost. Stolek právě sjel po posledním schodě a vymrštil hrnec s pudinkem,přímo na neznámého kluka s mobilem. 

Zakryla jsem si oči a zatajila dech. Když jsem je znovu odkryla,viděla jsem ho vyděšeného ležícího na zemi,doslova obaleného v pudinku. Zvedl ke mě oči a zamračil se,vypadal,že mě každou chvíli zamorduje nadávkama,ale přerušil ho křičící učitel běžící mu pomoc. Vběhla jsem mezi skřínky a pak rychle ke třídě. Chtěla jsem jenom způsobit rozruch,abych ho zdržela,ten kluk se tam přimotal náhodou,možná bych mu měla později poděkovat,moc mi to usnadnil , aspoň učitele zdrží déle.

Doslova jsem rozrazila dveře třídy,několik mých spolužáků ztichlo,protože očekávali učitele,ale jejich obličeje se stáhly do úšklepku a dál si povídali. Vyšla jsem směrem k zadní lavici,kde jsem vždycky sama sedávala. Nevadilo mi to,aspoň jsem nemusela poslouchat ty třídní slepice,co si vykládají o tom ,jak si zase něco nového koupili a pomlouvají ,kde koho za zády.

"Tak,co krásko ,dáš mi dneska?" otočil se za mnou nechutnej obličej Luka Knotta. Mého spolužáka ,největšího kreténa všech dob. Hraje za naši školu fotbal a dokonce se stal i kapitánem, každá holka ho chtěla v posteli,ale já ne...už znovu ne. Spala jsem s ním třikrát z toho jednou opilá,takže vlastně dvakrát,to potřetí ani nevím jestli se stalo, vůbec nic si nepamatuju. Ale vím,že když jsem s ním byla poprvé byl ještě panic a nevěděl kam ho strčit,byl to ten nejhorší sex.

"Vykuř si!" vyprskla jsem po něm doslova.

" No,tak krásko ty ho,ale kouříš líp," nenechal se odbýt a zakmital obočím. Lukasův spolusedící Erik si s ním plácl a začal vykřikovat jako při sexu. "Přesně takhle řve,když jsem v ní,ale tobě nemusím nic vykládat,co Eriku taky si s ní spal."

Rozhlídla jsem se po třídě, všichni se na mě dívali,byla jsem zvyklá na jejich blbé ksichty  a opovrhování mnou. Byla jsem děvka a vůbec mi to nevadilo,řekla bych spíše nymfomanka, neplatili mi,teda většina,dělala jsem to dobrovolně a ráda. Někteří si mě chtěli koupit na jednu noc,abych je zbavila panictví, většinou ubožáci,kteří o holku ani nezavadili,ale našli se i takoví,kterým to opravdu šlo. Do teď si pamatuju na jednoho kluka s delšími světlými vlasy a čtveratými brýlemi,chtěl to dělat u porna,aby se prý víc naladil...ten teda jel!

Najednou se rozvalily dveře ve kterých stál naštvaný učitel s hromadou knih v náručí. Vedle něj se krčil nějaký dlouhán v dost obstarožním hábitu a s mokrými vlasy. Když zvedl oči od podlahy,rozklepaly se mi nohy. To je ten na kterého jsem převrhla pudink,chudák se musel převléct. Přehodila jsem si přes hlavu kapuci a vlasy jsem schovala do ní ,třeba mě nepozná a pak bych ho mohla ukecat,aby neřekl učiteli,kdo mu připravil pudinkové překvapení.

"Pane Lockwoode sedněte si ke slečně Floresové, ať můžeme začít." pobídl ho učitel. Odvrátila jsem hlavu k oknu a sjela po své židli níž,ale co mi bylo platné schovávat se před někým,kdo bude půl metru ode mě.

Vždycky mě lákal takový příběh,tak snad se líbí :)


Lehkou holku nezměníš!Kde žijí příběhy. Začni objevovat