Nepatrně jsem pootočila hlavou,abych lépe na toho nováčka viděla. Díval se na učitele, který zběsile máchal rukama a snažil se vysvětlit, jak je historie literatury zábavná a zajímavá. Všiml si, že si ho prohlížím a otočil ke mě hlavu, okamžitě jsem se zadívala do svého sešitu a dělala jakože nic.
" Doufám,že tvůj pohled nepatřil mému úžasnému outfitu?" promluvil s výrazným podrážděním v hlase.
Pořád se skloněnou hlavou jsem se k němu trochu natočila,abych viděla jen jeho oblečení a ne jeho samotného. Vypadal vážně velice komicky. Dlouhé šedé tričko,které bych já sama mohla mít jako šaty a plandavé sportovní kraťasy,které byly zřejmě součástí nějakého dresu na fotbal.
"Ne...já jen...vlastně nic...teda, chci říct,že jsem se nekoukala na tebe," vykoktala jsem ze sebe a snažila se mít pevný hlas a až nepřirozeně hrubý,jako kdyby mohl podle hlasu,který nikdy neslyšel poznat viníka jeho nového stylu oblékání.
"Nechodím takhle normálně,musel jsem si vypůjčit oblečení,protože na mě nějaká kráva převrhla vozík s pudinkem a já byl celý od toho sladkého sajrajtu." řekl s opovržením a naklonil se ,aby mi viděl do obličeje,protože zřejmě očekával moji reakci. Čím více se nahýbal ,tím jsem níž sjížděla po židli a skláněla jsem hlavu. Mlčela jsem, jen jsem jemně kývla hlavou,aby věděl, že jsem ho slyšela.
Najednou zazvonil zvonek a všichni se začali hrnout ze třídy i přesto,že učitel svůj výklad ještě nedokončil. Udělala jsem tu první věc,která mě napadla. Popadla jsem nováčka za triko a pohybem hlavy jsem mu naznačila,aby vstal a šel se mnou. Pochopil,ale tvářil se zaraženě a nechápavě. Zavedla jsem ho na dívčí záchody a zabouchla jsem dveře.
"Co děláš nemůžeme být na dívčích,vždyť jsem kluk." obhajoval se a mířil směrem ke dveřím.
" V klidu, sem nikdo nechodí,tyhle záchody jsou starší. Všechny tyhle třídní blbky chodí položit své velké zadky na nová prkýnka a povídat si před nové zdi do Pavilonu B ,kde se postavily nové záchody." ujistila jsem ho a zaznamenala jsem jeho podezíravý obličej.
"A co chceš jako dělat?" zeptal se a nepřestával mě sledovat.
Otočila jsem se k němu zády a pomalu si začala sundavat kapuci a svoje blond vlasy jsem rozložila na mikinu,aby mi lemovaly obličej a konečky dosahovaly až pod prsa. Otočila sem se a sledovala jak se jeho obličej z nepochopeného výrazu mění na udivený a nakonec naštvaný.
"Ty!" vykřikl.
ČTEŠ
Lehkou holku nezměníš!
RomanceSedmnáctiletá Maia Floresová si nežije,tak úplně normální život. Nehledá osudovou lásku ani dobré přátelé. Její život je plný divokých večírků,chlastu a hlavně nezávazného sexu. Po škole se o ní roznáší,že je děvka a spala už snad s každým. Maia si...