Ty špíno!

28 3 0
                                    

"Laskavě se uklidni,má to dobré vysvětlení!" Snažila jsem se ho přesvědčit,aby mi aspoň na chvíli věnoval pozornost a nebrouzdal očima po dveřích a nevymýšlel nejlepší plán jak uniknout. "Co mi na tom chceš jako vysvětlovat?" Rozkřikl se na mě až jsem se trochu lekla a lehce nadskočila,tak neurvalou reakci jsem teda nečekala. Obličej měl rudý a jeho oči mě propalovaly jako bych na něj spáchala atentát a jen ten zlý výraz,který teď přetrvával na jeho obličeji mě mohl zničit.

"Bože,šlo jen o pudink! Děláš jako bych  ti zničila celý život! Musela jsem zastavit učitele a ty si se tam nějak zjevil. Jen potřebuji,aby sis to nechal pro sebe." Řekla jsem rázně a doufala,že má rozum a pochopí to. K mé smůle se ten zatvrzelý výraz v jeho obličeji nijak nezměnil. Musela jsem začít hrát jinak.

"Hele zlato,vážně to pro mě moc znamená a myslím,že ti to můžu vynahradit," řekla jsem trochu hlubším hlasem,který se vždy osvědčil jako svůdnější a tedy i přesvědčivější.

 Přistoupila jsem blíž a přerušila ten odstup,který byl mezi námi. Chytila jsem mezi prsty lem rukávu plandavého trička a pomalu jsem zvedala obličej,abych ho donutila se mi podívat do očí. "Kolik mě bude stát tvá mlčenlivost?"

"Jsi blázen!"trhl rukou a náš odstup byl dvakrát větší,než předtím. Nevěřícně se na mě díval a já si byla jistá,že má strach. Ten kluk měl strach z mé přítomnosti. Měla jsem chuť se mu vysmát,ale svůj neutrální výraz jsem si naštěstí udržela. "Myslíš si že můžeš s klukama takhle zametat?! Nejsem žádná tvoje nadrženě,pitomá hračka!"rozkřikl se až jsem čekala,že nás někdo uslyší z chodby a vrazí na záchodky.

"Laskavě se uklidni a nech na mě mou prácičku. Vím,že mě chceš...každý mě chce!" řekla jsem sladce a začala se přibližovat a natahovala jsem ruku k jeho zátylku,abych si to přitáhla blíže. 

Uskočil a naštvaně se vydal ke dveřím rychlostí blesku. V mžiku se otočil a křikl mým směrem:     "Nic na tebe neřeknu...ale ne kvůli tobě,ale proto,aby si někdo nemyslel,že jsem se vůbec přiblížil k takové špíně jako jsi ty!"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Lehkou holku nezměníš!Kde žijí příběhy. Začni objevovat