Yine sıradan başladım bir güne daha. Gün doğmadan çalan alarmımla gözlerimi açtım . 10 dakika sonra başımda bekleyen ev arkadaşım Sevgi'nin gözleriyle buluştu gözlerim . Elindeki bir bardak su ,eminim ki soguk suyla bekliyordu kalkmami. Onun bu küçük tehditlerini seviyordum. Bu sicak yaz gununde soğuk suyun iyi geleceğini düşündüm kendime. Ancak sevginin elindeki suyla degil de banyoda yikanmaya karar verip ,onu daha çok bekletmeden banyoya girdim. Çıktığımda Ayca masayı hazırlamıştı . Ayca da bizim sporcumuz. Sevgu gibi o da ev arkadasim. Ee ne kadar cok o kadar iyi. Ne de olsa kira odemek kolay degil sjsnsjsnj. Neyse kahvaltimizi yaptik. Ayca stadyuma,sevgi kütüphaneye giderken ben de dans provalari icin DANCER STREET'e gittim. Orada profesyonel danscilar yetistiriyolardu. Aslinda ben oradaki kafeteryada çalışıyordum kira çıkarmak için . Ara verildiğinde yerleri silerken dans etmeye basladim. Dans etmeyi gercekten seviyorum ve gayet iyi dans ettigim konusunda da iddialıyım. Yerleri silerken dans ettigimi goren oranin büyük danscisi ve koreogrofu durup beni izlemiş . Sonra gelip benimle konustu ve beni de dancer center in sansli danscilarindan biri yapti. Kafeteryada işim bittikten sonra oraya gidiyorum. Ancak bugün kafeterya kapalı oldugu icin erken gidicem ve profesyonellerin provalarini izlicem. Bu yüzden heyecandan bayilacak gibi oluyorum. Baş koreogrofa gore ideal bir dans grubu 7 kisilik olmali . Nedenini bilmiyorum. Ama izlemesi gayet güzel ve zevkli gerisi kimin umrunda . Saat 9 a geliyodu yani profesyonel dans grubunun provasi baslamak uzereydi. Oradaki tribunlere oturdum ve beklemeye basladim. O sirada bi grup kiz önüme oturdu ve konusmaya basladi. Üç kisiydiler. Ve birkac dakika icinde anladigim kadariyla dedikodu onlara göreydi. Bi an ayca ve sevgi aklima geldi. Tam o sirada da telefonum çaldı. Arayan sevgiydi.
-alo
-efendim
-burcin,kütüphane bugun kapatılmış . Yeni kitaplar geliyormus ve raflar tamamen duzenlenecekmis. Yani su an bosum. Eger musaitsen yanina geliyim diyorum . Ne dersin?
-cok sevinirim . Ama acele et birazdan harika provalar basliyo. Kacirma derim.
-tamam canim görüşürüz
-görüşürüzSevgi birazdan yanimda olur dusuncesiyle tekrar onumdeki kizlari dinlemeye basladim. Sarışın olan birazdan baslayacak olan profesyonellerin provalarindaki danscilardan birinin cok yakisikli oldugunu soyledi ve onu kendine ayarlayacagini iddia etti. Istemsizce kahkaha attim.kizlar direk arkalarina baktılar. Ben ise suratimdaki o aptal ifadeyi kaybetmeyi basaramayip hâlâ gulmeye devam ediyordum. Ters bakışlarını uzerime attiktan sonra üçü de homurdana homurdana kalktilar. O sirada da sevgi geldi. Olanlari anlattim ve o kizi gösterdim . O da güldü. Cünkü kiz evet Sarışındi ama boya olduguna emindim. Çünkü kiz cok tipik gelmisti ikimize de. Ha bi de o attigi iddia varya " ben o cocugu kendime ayarliycam " demesi... artik nesine guveniyosa. Neyse hoparlorden duyuru yapildi.
-tum profesyonel danscilar. Herkes platforma. Provalar basliyor...
Bu sesi duymak bana cok heyecan veriyordu. Hemen tum danscilar platforma toplandi. Onlari ilk kez goruyordum. Gözlerim direk kizlarin bahsettigi çocuğu aradı . Ama yoktu. Bir kisi eksikti. Dans egitmeni huysuzlandi ve bagirmaya basladi:
-tanri askina kerem nerde?
Wow. demek bizim iddia magduru danscimizin adi keremdi. Daha da cok merak etmeye basladim. O sirada konusmalarini dinledigim kizlardan sarisin olani onumden koşarak gecti ve kapiya dikildi . Saçını duzeltti, dekoltesini acti ve etegini tepesine cekti. Ben hala kiza bakiyordum napiyor bu boyle diye dusunurken bile. Amacını anlamam uzun surmedi. Kapi acildi ve iceri bi cocuk girdi. Cocuk cocuk degil mubarek bildigin taş. Bi an "allahim analar ne doguruyo be" diye demeden edemedim. Hizla kosarak iceri gecti.
-buradayim hocam. Kusura bakmayin gec kaldim.
Iste bu oydu.Sesini ilk kez duymustum. Burnumda hala yanimdan gectiginde aldigim parfum kokusu vardi. O sarisin kiza bakmadi bile. Eee ben ne dedim . O cocuk sana bakmaz dedim. Kiza bakarak cok gicik bir gülümseme furlattim .Kiz oflayarak ve sallana sallana yuruyerek disari cikti. Kesin aglayacak. Makyajı falan da akar simdi. Ay o tipik surati iyice snapchat efektine donecek. Iyy tipik salak....
Neyse provalar basladi. Hayranlikla izliyorum. Surekli de keremi kesiyorum sjsnsjsjnsj. O figurleri o kadar hakkini vererek dans ediyordu ki hayran olmamak elde degildi. O sirada koç beni farketti . Ona sevimli bir kiz gibi el salladim o ise muzigi durdurdu ve:-arkadaslar bugun aramizda ozel biri var. Kendisi dancer center a yeni katildi. Ama size benden soylemesi kendisi cok iyi bir danscidir. Burcin,haydi gel buraya...
Butun gozler bir anda benim uzerime toplandi. Kerem bile bana bakiyordu. Ilk defa göz goze gelmistik. O an donup kaldim ve sevginin parmaklarimi bobregime kadar sokmasiyla kendime geldim.-hadi git seni bekliyolar
Ben de super mini eteğim yarim tisortum ve daginik topuz saclarimla cool bir sekilde platforma ilerlemeye basladim. Yani cool olmaya calisiyodum. Eminim ki karsidan bir züppe gibi gorunuyorumdur. Ama bu dusunceyi hemen aklimdan sildim ve topuklu ayakkabilarimin cikardigi sesin yankisiyla koçun yanina gittim. Tokalastik. Daha sonra bana kadroyu yanitmaya basladi.
-burçin artik danscilarimuzla tanisma vaktin geldi. Iste ali sinem busra semih emre olga ve kerem...
Kerem dedikten sonra kereme baktim ve onun da bana baktigini girdum uzun sure gozgozeydik. Kalbim cikacak gibi olmuştu. Ve daha da onemlisi o an kerem bana elini uzatti ve
-hosgeldiniz burcin hanım. Sizi burada gormek bizim icin onur verici.
Dedi. Ben de elini sıktım. Daha sonra egilip elimi öptü. Ve yanima geldu. Yan yana dikilmeye basladik. Gruptaki herkesle teker teker tanistim o sirada da talha koc bana
-haydi burcin. Goster kendini
Dedi. Tabi ben şok ! Keremin gozumun icine bakip gulusunu gordum. Bu benim ozguvenimi arttırdı ve platforma çıktım . Ayakkabilarimi cikardim. Semih bagirdi.
-Owow dostum. Asıl şov simdi basliyooooo
Çapkın oldugu açıktı . Ama itiraf etmeliyim. Bu hosuma gitmisti.Muzik çalmaya basladi. Street style daan serbest figurlerle dans etme ye başladım mini etegimin bukleleri ucus uçuş du. Dansin ortasinda semih de platforma cikti ve birlikte dans etmeye basladik. Muzik bitti ,selamimizi verdik. Isliklar ve alkislar havada ucusuyordu. Koc "iste benim kizimm" diye bağırdı ve mutlu bur gulus patlatti. Hersey cok guzeldi. Ama bi sorun vardi. Kerem yoktu. Acaba neredeydi? Prova bitti. Ben arka odalara gecerken keremle karsilastim. Bir anda önüme çıktığı icin minik çaplı bir çığlık attim ve "afedersin " dedim . O da "onemli degil eeeaaaww burcin hanim" dedi. Ben de tekrardan merhaba kerem dedim . Ama keremi bastira bastira soyledim. Bunu neden yaptim bilmiyorum ama hosuma gitmisti. Gitmesi gerektiğini ve yarin gireceğimizi söyledi . Ben sadece pekala o zaman görüşürüz dedim. Aman tanrim . Pekala demicektim Kendimi ergen atarli kizlar gibi hissettim bi an. Bu utanc vericiydi. Koridorun basindan sevgi kosarak yanima geldi. Onu tamamen unutmustum. Yanima geldi ve :
- aahhh tatlim yine mukemmeldin. Arkadasim oldugun icin seninle gurur duyuyorum. Cok iyiydin. Kerem de cok mukemmel dans ediyormus. Fark ettim de gizlerini ondan alamadin. Yoksaa o cocuktan hoslaniyo musun burcin?
Dedi minik bir gulumseme esliginde . Onun bu gulumsemesi hem sevimliydi hem de ben onu bu haliyle seviyordum. Onun bu gulusu beni hep gulduruyor. Ama bu sefer ki gulus sanki biraz utanç gulusuydu. Olamaz yoksa ben... bennnn keremden mi hoslanmistim.....ve sanirim siradan baslayan gunum bambaska olmuştu.
~ KEREM 'DEN~
Burcin oraya çıkıp dans etmeye basladiginda ondan etkilenmistim. Vücudu kusursuzdu. O kiz benim olabilir diye düşündüm. Cunku bana bakislari cok etkileyiciydi ve benden hoslandigi anlasiliyordu. Ama daha sonra capkin semih onun yanina cikip da dans etmeye baslayinca sinirlerim bozuldu. Burcinin tum vucut hatlari belli oluyordu. Ve semih de dans bahanesiyle resmen..... neyse soylemek bile cok igrenç. Galiba burcini semihten kiskanmistim. Burcin benim olabilir miydi? Ne yani yoksa ben ondan mi hoşlaniyorum? Nasil yapti bilmiyorum ama bir sekilde gun boyu beni etkilemeyi basardi. Ve ben sanirim burcinden hoşlaniyorum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buraysev
ChickLitBaş kahramanlarımız Burçin Ayça ve Sevgi. .. Bitmeyen macera,sınırsız dans,kahkahali geceler ve tutkulu aşıklar. .. Bu kitap tam size göre. Okumadan gecmeyin :*