TERASTAKI BULUŞMA

87 7 0
                                    

Sevgiyle eve geldigimizde ayca çoktan gelmisti bile. Unicornlu t-shirtumu ve emojili yumusacik pijamami giydikten sonra kendimi pofuduk koltugun icinde gomulurken buldum. Icim gecmis uyuya kalmisim . Artik icim nasil gectiyse sabaha kadar uyumusum. Kalktigimda heryerim agriyordu ve omuzlarim tutulmustu.Gayet rahat geriniyorum rahatim yani. Ta ki duvardaki saate bakincaya kadar. Saat 11 olmustu ve ben işe cok gec kalmistim. Ayca not birakmis onurla bulusucam diye. Bu arada onur da aycanin beyzbolcu sevgilisi bizim de namidigir enistemizdir. Neyse sevgiye baktim o da hala uyuyo iş yok sevgili yok . Oohh yat tabi sen. Bu sefer suyu ben ona bosalttim. Sinirle ve hizla yatagindan kalkti. Sen beni niye kaldirmiyosun ya diye bagirdim. O da sanki kalktin da dedi. Olasi bi durumdu. Bisey diyemedim. Sessizce gardirobuma gömüldüm .pijamalarimdan kurtuldum ve hip-hop tarzi kot pantolonum yandan yırtmaçlı tisortum ve spor ayakkabilarimi giydim. Bikac bileklik takistirdim. Son olarak da kasketimi ve cantami alip bisikletime atladim. Hizla kaceteryaya gittim.Patron eli belinde beni kapida bekliyordu. Anlasilan çekeceğimiz vardı .

~KEREM'DEN~

Sanırım artik kendimden emin olmaya basladim. Belki bunu soylemek icin cok erken veya ben cok erken karar veriyorum. Ama bu hicbirseyi degistirmez. Ben Burçin i seviyorum. Ve ilk firsatta ona bunu aciklayacagim. O artik benim kizim. O benim olmali. Onu seviyorum. ...

Patronla konustuktan sonra hemen işe koyuldum. Neymiş, bir daha gec kalirsam ya maasimi kesermis ya da isten atarmis. Burasi sıradan kafelere benzemezmis. Lakaitliye yer yokmus falan filan. .... Neyse ben işime koyuldum. Ve bilin bakalim noldu? Kerem kafeye geldi. Heyecandan ölecek gibi oldum. Masalara ben bakiyordum. Benim yerime masaya bakmasi icin arkadasim seda dan yardım istedim. O ise boyle birseyi yapamayacagini,mutfagi bos birakamayacagini ve eger birakirsa da aksam patron kayitlari izlediginde isinden olacağını soyleyip af diledi. Israr edemezdim. Kiz hakliydi ve onun isinden olmasini istemiyordum. Bu yuzden kendimi toparladim,icimde cesaret biriktirdikten sonra da keremin yanina gitmeye hazirlandim. Yalniz oturuyordu. Ve inanirmisniz tam o sirada masaya o sarışın oturdu. O an icimden o kizi ezmek geldi ve sinirle masaya yaklastim.

-Iyi oglenler bayim ve iyi oglen olmasi dilegimle bayan sarisin. Ne isterdiniz? Isterseniz size buz gibi bi bardak su getireyim hanimefendi. Yasayacaklarinizdan sonra buz gibi suyu icersiniz. Ne dersiniz? Ha bu arada kac porsiyon istersiniz,3.5.7?

Soylediklerimden sonra Kerem kahkaha atmaya başladı.

-neden guldugunuzu öğrenebilir miyim bayim. Yoksa çok mu fazla yediniz? Isterseniz size kahve soyleyeyim. Mesela cappucinoya ne dersiniz? Size cok iyi gelecektir. Sogukkanliliga birebir.

Bu sözümden sonra kerem ayağa kalkti.telefonunu eline aldi. Bi numarayi aradi ve derya hanimi alin lutfen dedi. Hemen iceri siyah ceketli ve pantolonlu bir beyefendi geldi. Birlikte disari ciktilar. Arkalarindan bakakaldim öyle. Sonra kerem bana döndü ve konusmaya basladi:

-saat 10 . Iki cappucinoyla seni terasta bekliyorum.

Dedi ve gitti...

O an heyecandan ucuyodum. Hemen sevgiyi ve aycayi aradim. Olanlari anlattim. Ayca:

-valla burcin o derya denen tipige iyi demissin. Kereme de demissin diyecegini ama umarim hersey senin istedigin gibi olur bitanem....

Sevgi:

-ya kizim ya bi aycamiz vardı gul, bi de sen ciktin papatya... bi tek ben sapim aranızda. Ama ne dicem biliyo musun .umarum mutlu olursun can icim. Dogru kararlar ver. Biz üçümüz her zaman arkandayız . Ayca ben ve onur seni destekliyo olucaz sonuna dek . Seviliyosun bitanesi.

Sevgi her zamanki gibi esprituel tavrindan ödün vermedi ve her zamanki gibi şeker seker konuştu . Kim ne derse desin ben sevgiyi cok seviyorum. Canim arkadaşım. Iyi ki varsın. ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BuraysevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin