Harry' s p.o.v.
Mi-am făcut bagajele şi l-am aşteptat pe Louis în fața casei mele. Familia mea stia despre faptul că ma atrageau, in special, bărbații.
Stiau despre faptul că Louis m-a invitat sa locuiesc cu el, dar nu stiu încă de ce, cred ca nici el nu stia.
A ajuns rapid, ajutându-ma sa imi urc lucrurile in masina. Dupa un drum nu foarte lung, am ajuns la casa lui Louis.
El statea nemiscat, uitandu-se la mine. Parca imi studia orice miscare. Ma uitam si eu la el,din cand in cand, in asa fel incat el sa nu ma observe. Nu intelegeam sentimentele mele pentru el inca. Nici nu am mai fost indragostit. Dacă el nu vrea să fim foarte apropiati. Gandurile ma tot frământă, aşa că îl intreb curios pe Louis:
-Louis, tu chiar..nu ma iubeşti?Deloc? Chiar nu simti nimic pentru mine?
Gândurile pareau că-l frământă. Asteptam de la el un "Nu!" rastit, insă el mi-a raspuns blând:
-Nu stiu, dragule. Chiar nu stiu... parcă simt cum se zbate in mine gândul... as vrea să te iubesc, dar nu stiu încă daca e corect, dacă nu esti doar un copil... Dar, orice as spune sau as face, oricand, sa stii ca te admir.Am rosit. Eram fericit si foarte onorat de cuvintele lui.Pentru câteva minute, a stat pe ganduri. Ora cinei se apropia, iar Louis voia sa iasa din cameră, însă, la câțiva paşi distanță de uşa, s-a intors si, oarecum, timid, mi-a spus:
-Am auzit... cum... umm... cântai seara trecută. Imi cer scuze daca te-a deranjat că am ascultat, dar e superb. Vrei să-mi cânti, te rog?
I-am răspuns entuziasmat ca da, am luat chitara si am ales cântecul meu preferat cântat de el. Îmi zâmbea, incurajându-mă ca pe un copil, iar, aproape imediat ce am început să cânt, Louis s- asezat in spatele meu si, punând mâinile in jurul meu mi-a spus pe un ton calm:
-Nu te speria, continuă. Nu vreau sa te sperii. Cânți superb!
I-am zâmbit. Sentimentele pentru el începeau să se stabilească în adâncul inimii mele, in timp ce acesta mă înconjura cu brațele sale puternice.
După ce am cântat acea melodie, Louis a plecat in bucatarie, eu luând un caiet şi începând sa scriu niste versuri, alături de o linie melodica potrivită . Cât timp scriam linia melodica, Louis m-a chemat la masă.
Imediat după, am vorbit ceva vreme şi apoi mi-am aranjat lucrurile in noua mea cameră.
***
Se făcuse târziu si era prima noapte in care dormeam in casa lui Louis.Eram pregătit sandorm in camera mea care era mare, cu un televizor uriaş si cu loc suficient pentru orice aş vrea să țin acolo, insă Louis m-a invitat sa dorm cu el. În timp ce el dormea, ii priveam chipul angelic, nemaivrând să inchid ochii. Când nu-mi mai puteam tine ochii deschişi, am adormit si am ajuns în lumea viselor. Nu puteam sa imi iau gandul de la ochii albaştri şi tatuajele care îi acopereau mâinile nici pendurata viselor.
In toiul nopții, si-a deschis ochii si m-a trezit. În timp ce se juca cu parul meu, a soptit:"Culcă-te acum, e foarte târziu!" Am dat din cap aprobând şi am inchis ochii. "Noapte bună, pustiule!", a spus inainte să-şi pună bratele in jurul meu.
M-am ghemuit intre bratele lui calde, simtindu-i fiecare respiratie, până ce am adormit din nou.
CITEȘTI
His young lover||L.S.||
FanfictionLouis cânta melodia sa preferata pe scena, alaturi de chitaristul si tobosarul lui. In multime, un fan al său îl priveşte atent. Louis îl zăreşte, iar, după concert fac cunostinta. Fanul său era Harry.Harry Styles, un baiat de 16 ani, pasionat de mu...