Capitolul II

9 1 2
                                    


După ceva vreme, într-o dimineată, m-am trezit auzindu-l pe Louis cum ma cheama la masă, ca de obicei. Îmi pregatise clatitele lui speciale. Nu arătau grozav, dar gustul lor era superb, sau, cel puțin aşa îmi pareau mie. Toate pareau incredibile cand eram aproape de el.
Dupa servirea mesei de dimineata l-am rugat pe Louis să stea putin cu mine, sa ma asculte. Deoarece stateam, de obicei, impreuna ceva gimp după oricare dintre mese, a acceptat bucuros. Se uita la mine cu ochii lui mari, parcă vrând să mă încurajeze. Încă ezitam, dar tăcerea s-a rupt când Louis m-a asezat în poala sa sa si m-a intrebat :
-Ce s-a intamplat, scumpule?
Ochii mei se umpleau de lacrimi si, plecandu-mi capul i-am spus
-As vrea sa stii...că m-am indragostit... de tine... in fiecare privire a ta văd marea inspumata si in zâmbetul tau vad soarele..Poate nu simti la fel, dar eu, eu te iubesc mult, Louis!
Am văzut cum schiteaza un zâmbet, printre câteva lacrimi calde pe care incerca sa le ascunda.
S-a uitat la mine si mi-a soptit, apoi:
-Harry, si eu te iubesc mult.Mult de tot.
Dupa ce-si termina fraza, ma strange la pieptul lui cald. Îi auzeam suspinele, el îmi simtea lacrimile udând cămasa lui.
Louis' p.o.v.
Copilul asta... e minunat. Ochii lui parca sunt pajistea pe care as vrea sa ne plimbam. Să-i văd lacrimile curgand pe pieptul meu imi rupe sufletul.
Il dau la o parte de pe mine. Ma ridic in picioare in fata sa si tip:
-Te iubesc asa mult! Nici nu-mi intelegi sentimentele pentru tine... nu esti doar un pusti de 16. Esti una dintre singurele iubiri adevărate ale mele.
El răspunde printre lacrimile grele:
-Nu credeam ca voi auzi asta de la tine, Louis. Si eu te iubesc enorm. As da orice sa-mi petrec viața cu tine.
-Ai dat deja tot ce ai putut, vei trai alaturi de mine cat de mult vei putea.
***
Dupa ce lacrimile lor s-au oprit, au stat privindu-se unul pe celălalt, fiecare pierzandu-se în ochii celuilalt.
Louis ii spune ruşinat lui Harry:
-Um...ştii... mă uit acum în ochii tăi şi, spune luându-l în brațe, aş vrea să-i văd mereu. Aş vrea să-ți simt mâinile firave în jurul alor mele. Aş vrea să-ți aud vocea spunându-mi poveşti înainte de culcare. Vreau să fi al meu. Mereu.
-S-serios? Tu chiar mă iubeşti aşa cum spui? îl intreabă Harry ridicându-se în picioare în fața lui.
Louis se ridică, de asemenea in picioare în fața lui Harry, se uită in ochii lui şi, neştiind dacă ceea ce face e corect, îşi apropie buzele de ale lui şi îl sărută. Harry, find nepriceput, doar îşi pune o mână în jurul gâtului lui Louis şi, după puțin timp, rămâne făra aer şi încheie sarutul.
***

His young lover||L.S.||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum