,,Princezno Twilight!" ozýval se Starlightin hlas ,,Princezno Twilight!". Twilight se posadila na posteli a promnula si oči. ,,Princezno Twilight, sláva, že jste vzhůru!" jásala Starlight. ,,Jak jsem se sem dostala?" řekla trochu zmateně Twilight, když se rozhlédla po místnosti ,,A kde je Flash?".
,,Když jsme se sem před čtyřmi lety omylem dostaly, se Starlight jsme musely hned pár dnů potom utéct před Christalis. Asi den na to mě černá magie ovládla taky, ale jen tím, že mi dala schopnost vysávat z poníků magii. Když jsem v lese objevila skupinu normálních poníků, dozvěděla jsem se, že je sem dostala jakási kletba. Celou vesnici! Rozhodla jsem se pro ně vytvořit kouzelný, černé magii odolný úkryt. Ale, když mě černá magie ovládla, sebrala mi i dost mojí magie a tak se tehdy ještě normální Sunset rozhodla, dát mi tu svou. Když jsem z ní vysála pozitivní magii, zůstala v ní jen ta negativní a změnila se v démona. Vesnici jsem ukryla pod zem, aby ji nikdo nenašel." dopověděla Starlight. Bedlivě ji poslouchali Cadance, Armor, Flash a Twilight. ,,Takže ty nejen, že umíš vysávat magii, ale můžeš si dokonce vybrat, jestli negativní, nebo pozitivní?" řekla Twilight užasle. ,,Ano a taky to na mě má patřičný vliv." řekla Starlight a když zaznamenala nechápavé pohledy, vysvětlila ještě ,,Když vysaju pozitivní magii, jsem na straně dobra, když negativní magii, jsem na straně zla.". Twilight byla zamyšlená. ,,A co s tou magií pak děláš?" řekla trochu nepřítomně. ,,Magie jednoho poníka mi stačí na jeden velký magický útok." řekla Starlight. ,,A co magie všech obyvatel Tartaru!" vytrhla se z přemýšlení Twilight. Všichni v místnosti se na ni otočili. ,,Tak tím bych dokázala zničit skálu." zamyslela se Starlight. ,,Mám to!" vykřikla Twilight ,,Mám to, už vím, jak zachránit rodiče!". ,,Myslíš s pomocí Starlightiny moci?" hádala Cadance ,,Ale to by jí jejich černá magie obrátila ke zlu!". ,,Vybila by jí na skálu ještě před tím, než by jí stačila ovládnout!" řekla Twilight a otočila se na Starlight ,,Dokázala bys to?". Starlight se zamyslela a pak řekla ,,No, ono by to nejspíš i šlo. Černou magii tří poníků bych asi vydržela.". ,,Já ale nechci zachránit jen rodiče, když už vím, jak to tu chodí." řekla Twilight ,,Chci zachránit celý Tartar!". Starlight se zarazila ,,Celý Tartar?! Tolik negativní magie by mě obrátilo ke zlu!". ,,Musíš s tím bojovat!" dodávala ji Twilight odvahy. ,,Dobře, ale když mě ta magie ovládne, musíte utéct do vesnice, sem černá magie nemůže!" řekla Starlight ,,Udělám to, ale na vás bude, dostat je všechny na jedno místo. Nedokážu vysávat magii z deseti různých lokací.".
Armor a Flash šli lesem s batohy, plnými pozvánek. Flash každých pět minut vyletěl nad stromy, aby věděli, kde jsou. Najednou zaslechli zvláštní, krásný zpěv, který vycházel zpoza stromů. Vydávaly ho tři hlasy. Krásný, mámivý zpěv.
,,Cože jsi viděla!?" křičela ustaraně Cadance. ,,Byla jsem v lese na jahodách, ale najednou jsem slyšela sirény a tak jsem si zacpala uši, když jsem se podívala za křoví, viděla jsem, jak za sirénami jdou omámení Shining Armor a Flash Sentry k jejich domu." řekla růžová jednorožčí klisna s fialovou načechranou hřívou, která byla trochu vyděšená z Cadanciny reakce. ,,Cože?! I Flash?! To je strašné!" zmatkovala Twilight. ,,Takže nápad z pozvánkami padá." řekla Starlight a začala taky zmatkovat, když ji došla zásadní věc ,,Oni vlastně dokonce i vědí, že je na to místo chceme dostat!". ,,Pak musíme jednat rychle!" řekla tmavě modrá pegasí klisna s bílou stojatou hřívou. ,,Ale Night Glider," řekla poraženeckým hlasem Starlight ,,co chceš dělat?". ,,Čím víc magie vysaješ, tím jsi mocnější, nemám pravdu?" řekla Night Glider ,,Takže čím víc jich vysaješ, tím dál dosáhneš.". Starlight se uklidnila a zamyslela se. ,,No jo! Takže stačí vystopovat jednoho a pak můžeš vysávat do haleluja!" zajásala Twilight. ,,Ano, ale nemáme moc času, musíme vyrazit hned!" zavelela Starlight.
Fluttershy čekala ve křoví, až se rozkošná srnka přiblíží dostatečně blízko. Pak na ni skočila a zakousla se jí do krku. Celou scénu sledovala Starlight, Twilight a Cadance. ,,Takhle Fluttershy nepoznávám." zašeptala Twilight. ,,Taky, že tohle už není Fluttershy, pamatuješ?" připomínala jí Cadance. Pak se Starlight rozsvítil roh zeleně a z upírky se začalo táhnout černé světlo, které zamířilo do Starlightina rohu. Když bylo v jejím rohu všechno, Fluttershyina netopýří křídla se vypařila a zase měla svoje původní pegasí, stejně, jako uši a zmizely jí tesáky. Oči se jí z jasně rudé změnily na krásnou zelenou. Fluttershy se vyděsila, když se podívala vedle sebe na bezvládné tělo zvířete a uskočila. ,,Fluttershy!" vyskočila z křoví Twilight a obejmula ji ,,Sláva, že už jsi to zase ty!". Cadance zůstala se Starlight v křoví. Zdálo se jí, jako by Starlight trochu povyrostla a pak si všimla něčeho, co ji zarazilo ještě víc. ,,Starlight," řekla zaraženě ,,tak buď se ti to teď objevilo, nebo to máš od začátku a já si toho nevšimla, ale ty jsi alicorn!". Starlight si protáhla a prohlédla křídla. ,,Vysála jsem magii pegase, proto se mi objevila křídla." informovala ji. ,,A teď" zapřela se nohama pevně do země ,, ustup dál."
Poznámka autora
*******************
Ok, nevím jestli černá může svítit, ale snad chápete, jak to myslím.
ČTEŠ
Královská Rodina -My Little Pony FanFikce (Dokončeno)
FanfictionKdyž se královna Luna, král Discord a král Sombra stali oběťmi černé magie, zbyla výchova princezen na královnu Celestii. Ovšem rodiče princezen nezemřeli - černá magie je ovládla. O sedmnáct let později se budou muset princezny vypravit do země čer...