Demonul si Pokemonii

22 5 3
                                    

<< *Bie si Sorana prin cetate , la parkour>>
Niste baieti stateau la intrare si se jucau pokemon go.
Eu si Bie: Am gasit un pokemon!!!!!!!
Toti de acolo se uitau la noi "Unde!? Unde!?"
Eu: Hai sa mergem pe langa biserica maghiara , pe acolo poate mai gasim deastia.

Cand ajungem la biserica , vedem pe o banca in capatul celalalt al zidurilor cetatii , pe o banca , o femeie foarte palida cu un par neobisnuit de negru si cu o tunsoare dubioasa. Noi cum nu gasim nici-un cautator de pokemoni , mergem sa ne urcam pe zidul din fata femeii aceleia.
Cand am ajuns si am vazut-o de aproape am vazut ca pielea ii era ca si a unui mort. Parul , i era atat de negru incat nu i se schimba culoarea in lumina soarelui. Si , cel mai ingrozitor lucru era ca realizasem ca se uita la noi. Ea avea jumatate de fata acoperita cu parul pe care il aranja mereu ca sa nu i bata vantul sa se vada si cealalta jumatate de fata. Dar , la un moment dat am reusit sa i vad o particica a fetei care era rosie care se inchidea in jos devenind negru.
Eu cu Bie am mers la un alt zid si am inceput sa i dam jos din caramizi.
Acea femeie se uita la noi din ce in ce mai atent.
Bie: E ceva ciudat cu tipa aia. Nu crezi ca e?...
Eu: Un demon? Fix asta e!
Bie: Nu! Eu ziceam de vreun creepypasta costumat. Dar mai probabil e varianta ta.
Eu: Nu i Lucifer? Amm.. Nu , Lucifer nu s-ar uita asa la noi , doar ne cunoaste.
Bie: Cred ca e un simplu demon.
Eu:....unde a disparut?....
Bie: Nu stiu... Fugi!>>










Ariana_Grande175

What's wrong with me?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum