Deci sa o mai lungesc , sa vedeti ce s-a intamplat azi.
<< Eu cu Marii ajungem in parc ca sa ne intalnim cu Bie.
Peste cateva minute vine Bie.
Bie: Heyyyy!Eu: Biee! Bie , Marii. Marii , Bie.
*peste alte cateva minute*
Bie: Uitativa , tu! Ce tipi draguti!!! Cel swag e al meu!!!
Eu: A meu e ala emo!!!
Marii: Tuu! Vin in parc , hai sa ne
bagam in seama.Fugim noi trei si mergem pe langa ei si dupa mergem in spatele lor ca sa i urmarim.
Ei merg in locul unde de obicei , eu cu Bie pierdem timpul. Noi mergem pe o banca de unde sa i vedem.
Bie: Hai sa ne mai bagam in seama. Sorana , razi asa cum razi tu , ca un psiho.
Eu: Tu vrei sa i speriem?
Bie: *razand psiho* Dwaaaa!!!
Eu incep sa rad ca si ea.
Emoistu notice me. (Am reusit!!!:> *in gandul meu*)Marii: Uite cate babe stau acolo!
Eu: La barfa!
Bie: Ce stii tu!? Hai sa mergem si noi la barfa!?
Noi fugim langa babe si vorbim cat de tare putem ca sa fim observate de acei doi baieti.
Bie: Hai si noi la barfa!
Eu: Imi e sete. Unde e Georgică?
Bie: La mine. Nu ti-l dau!
Bie incepe sa fuga cu Georgică(sticla de cola)
Eu: Bie!!! Dami-l pe Georgică!!! Imi e sete!!!
Repede emoistul se ridica in picioare si se uita la noi sa vada cine e Georgică, probabil.
Eu cu Bie fugeam ca proastele pana cand Bie i-a dat sticla lui Marii.
Eu:*luandu-il din mana* Georgică!!!!! Yeee!!! Te-am luat!!! Yeeee!!!
Bie merge la usa de langa acei baieti si incearca sa o deschida.
Bie: E inchisa.
Eu: Dap.
Bie: Ne-ar trebuii o agrafa.
Ne uitam prin jur si vedem o fata cu agrafe in par. Fugim ca descreieratele ca sa i cerem una.
Bie: Maria , ne dai o agrafa ca sa deschidem usa aia?
Fata: Poate se rupe.
Eu: Hai , tu ca nu se rupe!
Fata: Nu...
Bie: Atunci incercam cu un băț.
Merge Bie si rupe o crenguta dintr-un tufis si mergem sa incercam.Cei doi baieti ne urmareau si ne ascultau atenti.
Bie tot misca creanga in broasca cheii si deschide usa.Eu si Bie: Am reusit!!!
Cei doi baieti au scos niste zgomote de uimire.
Noi doua auzindu-i ne-am simtit foarte mandre.
Eu si Bie: Noi suntem ca si hackerii , ca si spargatorii de casa , noi suntem cele mai tari!!!
Intre timp vine alt baiat care parea a fi hippie. Aceluia i-a atras atentia Marii. Ea doar stand si vorbind pe telefon in timp ce eu cu Bie , saream , alergam, injuram , faceam orice ca sa ne observe. Macar a fost cu rost.