~£pisolul 2- El este real!!?~

335 26 1
                                    

A doua zi m-am trezit ,m-am îmbrăcat de școală și am coborât ,pentru a mânca ,eram singura pentru ca matusa a plecat la cumpărături  lasandu-mi  asta notat pe un bilet.
Dupa ce am terminat de mâncat ,m-am încălțat si  am plecat în grabă pentru a prinde autobuzul..
Ajungând la școală m-am liniștit, apoi am intrat în clasa , văzându-i pe fiecare la locurile lor făcând altceva decât ce trebuie sa faci la școală nu.."Off ce oameni ! Hahha "  Sehun se uita la mine pervers  eu nebagandu-l în seamă ,m-am îndreptat spre banca mea  fiind  uimita să văd că în sfârșit colegul meu misterios a apărut,hehe.
Era îmbrăcat în niște jeans negri shinny,tricou alb ,hanorac negru si sacoul de la uniforma peste,cu gluga în cap dormea pe banca.
M-am apropiat de banca si m-am așezat la locul meu.
  Eram sincer curioasa cu privire la el,dar mi-am băgat castile în urechi si mi-am deschis cartea preferata fiind întrerupta de doamna profesoara ,ce făcea prezenta :  "-Chang Min soo"
--Prezenta!!
-Min Yoongi ! azis o dată ,eu  ramând  uimită.. 
Eleve Min!!??
Yoongi:-Daaa..prezent !! zise  mormăit ,ridicandu-se  ,asfel ii cazu gluga..eram soc ,
vazut un tip superb blond.. "Stai asa !! Era salvatorup meu ! Iii l-am gasit ! Nu imi vine sa cred ca e colegul meu de banca ! Wa !!"Gândurile mele au fost întrerupte de profesoara  care a zis sarcastică.  :-Ohoho,Eleve Min, dar cărui fapt datorăm prezenta ta?
Yoongi zambind,scârbit a răspuns ;: -Ma scuzați ,doamna profesoara ,far este dreptul meu sa vin sau nu la acest curs ,doar  este opțional din cât am citit regulamentul nu ?
A lăsat-o pe profesoară  fără cuvinte ,acesta intorcandu-se cu fata la tabla  începand să scrie  nervoasa ,știind ca yoongi are dreptate "Haha i-a spus-o !"
Acesta după s-a uitat o fracțiune la mine ,a zâmbit și s-a întins din nou pe banca.
Eu mi-am reluat activitatea cu cartea  ,până la sfârșitul ori,după ce sa auzit soneria,m-am întors ,dar colegul meu dispăruse... "Oo shitt !! Ce naiba ,a disparut ? Si eu care voiam sa vorbesc cu el ! Ahh " .

Stand in banca incep sa mânanc  un sandwich cu șuncă cașcaval + legume,cand o fata se apropie de mine era tare draguta cu codițe lungi saten-auriu ,ma saluta zambind :
-Bună! Eu sunt Jang Mih-ri. Tu esti Minsoo,nu?
Minsoo:- Da,așa e .De unde știi? Mih-Ri: - Hahah.Normal ca stiu eu sunt răspunzătoare cu noile repartitiși activitati..
Minsoo:-Aha,înțeleg  .incantata.. Mih-ri  m-a întreabat dacă vreau să -mi prezinte școală si am acceptat bucuroasa.
Am vizitat ceva din școală ,apoi ne-am așezat puțin și mă întrebat : -apropo tu ești colegă de banca a lui Yoongi nu ?
M:-Da. De ce întrebi?
Mih-ri:-Hahaha
Pai nu în mod special ,doar așa întreb, mai mult ca sigur că alte fete sunt invidioase pe tine .
M:-De ce?
Mih-ri:-Pai ,stai cu fiul unuia dintre fondatorii liceului.
M:-Aaa..serios?!!
Mih-ri: Yep si să ști că tu ești singură fata pe care Yoongi  a lăsat-o să stea lângă el.. 
M:Aaa..."aww ma simț așa de bine !"
Mih-ri:-Da ,de când s-a transferat colegul lui Yoonshim ,nu a permis nimănui să stea lângă el,mai ales fetelor pentru ca  îl cicaleau și ii ziceau mereu : "Hehe..Oppa !! Oppa incoace ,oppa încolo ,oppa ce mai faci ? "   Offf săracul..
M: Aha. Înțeleg..
Mih-ri: Deci ești tare!!!
M:-Mersi,dar Mih-ri yoongi ce are de e așa? Singuratic si somnoros ,nu stiu cum sa spun
Mih-ri:- Hahaha.Mai, nu a fost așa mereu s-a  schimbat incetul cu încetul mai ales ,după ce Sehun la trădat acesta fiind prietenul sau cel mai bun .
M:-Aha..
Mih-ri: -Da ,dar sa sti ca yoongi este un elev super inteligent, talentat,bun la compus , cântă la mai multe instrumente, știe limbi străine, și tot felul de lucruri, nu prea sta la ore pentru  ca il plictisesc sau daca sta doarme haha.
M: Aaa.
Mai Mih-ri ,dar tu cum de  ști atat de multe lucruri   despre yoongi ?
Mih-ri: -Pai pentru  ca am fost cu el în clasa încă din generala.
M: Hahah ,de asta..
Mih-ri:- Aham ,off bleagoo! Nu stiu atatea pentru ca  l-as place!! hahah.
M: Aha..am înțeles..
După ce am mai vorbit noi se aude si  soneria.
Ajungem în clasa ,yoongi era deja în bancă citind o carte.
"care era a mea !! "m-am îndreptat spre el.
Mih- ri  salutandu-l : HEI Yoongi .A fost bun somnul? Haha.
Yoongi: Da ,ca de obicei !! zâmbind ,apoi eu ma așez în bancă ,Mih-ri plecând..
Vazundu-l cu cartea mea
am zis :-- Cred ,ca ai încurcat cărțile ,aceea este a mea ,te rog dami-o !!
El mi-a zis dandu-mi-o :--Poftim,si scuze, părea interesantă.
M: Aha.. Înțeleg! am schițat eu un zâmbet și am luat-o .
Apoi yoongi a zâmbit și mi.a șoptit: -" Haha,nu ar trebui să fi așa de nepoliticosa cu ceilalți, mai ales cu salvatorul tău Minsoo!!!
M:Ahh ,scuze ,dar nu-mi place când cineva îmi atinge lucrurile,nu e nimic personal, ok ?
Yoongi: Bine ,apropo ești mai ok ? 
M:- Da,mulțumesc .
Yoongi:Bine.mi-a zâmbit șarmant băgandu-si mâna prin par ,il avea puțin dezordonat ,dar așa de dragut și sexi .
Apoi profesoara veni si Yoongi își puse iar gluga în cap, zicându.mi:-.Ne mai auzim,am bilet în țară viselor . haha..
M:Ok,somn ușor.
Era ultima oră care trecu repede după ce se suna Yoongi dispăru ca de obicei asa ca am rasuflat greu,ridicându-ma din banca  strângandu-mi lucrurile ,dar  când să plec am găsit un bilet

"Pa-pa Minsoo-ah ,esti o colega ok..pentru inceput haha.
Cred ca ne vom înțelege bine .
Ne mai auzim .O seara plăcută sa ai ca tine ! ".

       Semnat___Min Yoongi

-"Oooo,ce drăguț..mi-a lăsat un bilețel"

Eram așa bucuroasă ,am plecat spre casă  cu gândul la el ..Min Yoongi. ...

~A Fost Destinul Sa Te Iubesc !!! ~ #TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum