3. Initierea [part 1]

184 17 4
                                    

Mă plimbam printre tufele de trandafiri când am auzit bubuitură. Alergăm că nebună să văd ce se petrece. Gale , prietenul de copilărie, singurul de alt fel, se află în cabina de control de la baza zidului.

-Ce te a duce aici? Întreabă el nepăsător.

-Nu ai auzit bubuietura?

-Cel mai probabil lucrează la hidrocentrala, nu e nimic ce să te îngrijoreze. Merg înspre lift.

-Ridică-mă. Trebuie să vadce se petrece.

Odată ajunsă pe zidul Shina , fumul se ridică din depărtare şi un iz de flori, aproape imposibil de recunoscut ,îmi umpleau nările. Ceva subţire şi mare trece deasupra zidurilor , scoţând un sunet de motor puternic.

-Ce n-ai? Gale, au venit ei.

-Ce? Imposibil ştii că nu există. Sunt doar poveşti de tabăra.

-Atunci cum îţi explici gaură din zid?

-Lasă-mă să văd. îşi face loc la telescop.

-Im-imposibil. Kylee, vino, trebuie să plecăm. 'sunt trasă de încheietura spre platforma care arevea rol de lift.

În timp ce mergeam spre casă împreună cu Gale a început să vorbească despre cum vrea el să se alăture Corpului de Recunoaştere şi cum va nimici el toţi titanii care îi vor intră în cale.

-Opreşte-te, nu te vor lasă .Ştii asta. Gale a încercat să se înroleze în milidara, dar nu a rezistat mai mult de şase luni aşadar părinţii lui au plătit o summa frumuşica de bani că Gale să se întoarcă acasă.

-Am să le spun în seară asta. Am vorbit deja cu Erwin şi a aprobat . Mă poate primii.

-Vin cu ţine.

-poftim?

-Vin cu ţine, nici în ruptul capului nu am să te las singur în Corpul de Recunoaştere.

-Nu sunt un copil dee care trebuie să ai grijă, Ky. NU trebuie să faci asta.

-Nu trebuie, e obligatoriu.

-Doar îţi spun de acuma. NU O să amm grijă de ţine , va trebuii să te descurci de una singură.

-Tu vorbeşti ? Nu ai rezistat nici jumate din timpul de inrolale şi pretinzi că vei avea grijă de mine?

Tresar când îi simpt braţele în jurul meu. Respiraţia lui e atat de caldă şi de familiară pe ceafă mea. Aş vrea să stau în ancest moment penutru totdeauna .

-Da mi drumu', Gale.

-E Ceva în neregulă?

-D-Doar am ceva ... de făcut, . . .ceva important care nu poate să aştepte. Trebuie să plec.

Alergăm ,încercând să nu ma inec in  emoţii provocate. Ce e în neregulă cu mine?

- - -

Noaptea a trecut greu . Era o altă spatamana ploioasă. Îmi amintesc ceva frumos, o pajişte în faţă mea,iar în spate , era un oraş gigant cu clădiri înalte. obiecte gigantice zburau deasupra mea ocolind stâlpii extraordinari de mari. Am îngheţat, simţeam cum pământul se cutremura. O ceaţă de titani alergau spre mine. Când au ajuns în dreptul stâlpilor am auzit un bâzâit puternic. în următoare chlipa erau toţi pe jos , nemicati.

-Kylee, deschide-mi uşa. Ky!. Am deschis ochii. Holly Sh!t, trebuia să mă întâlnesc cu Gale în faţă zidului . M-am ridicat de pe podea,lovindu-mă în scheletul patului. Mi-am luat hainele de pe scaun şi m-am închis în baie. Pornesc duşul şi încep să mă inbrac.

- Vezi că întru.

-Fac dus va dura ceva.

-OK, am să te aştept jos . . . atuci .

Imediat după ce uşa s-a închis am oprit şi duşul, ieşind din baie.

Ce am făcut? de ce i-am spus asta?

Cobor până în camera de living unde Gale stătea pe canapea cu un geamantan destul de mare lângă el.

-Eşti gata pentru ziua cea mare?

-DAcă te referi să am grijă de curul tău timp de patru ani , atunci da, sunt gata.

-TU chiar nu te schimbi, nu e aşa?

***

Drumul a fost lung, dar în sfârşit am ajusl. Baza militară, vechi prietenii , un început nou..

//PAUZA// O Alegere fara Regrete Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum