Totul e incetosat. Camera alba si o silueta impunatoare sta landga mine ,
-Kylee, te-ai trezit? Pot sa aud o voce atat de familiara. Parul sau imi ajunge in fata cand se apleaca ca sa ma imbratiseze. Colonia sa e atat de placuta.
-Stax, cum e sa faci parte dintr-un experiment esuat?
Nu vreau sa ma ridic. Vreau sa stau in imbratisarea lui pentru totdeauna, atat de primitoare , atat de protectoare . M-as putea pierde in ea. Blondul se ridica .
-Ti-e foame?
-Nu multumesc.
-N-ai mancat de o zi si chiar trebuie.
-Nu vreau m-am rotait .
-E un ordin cadet, de la superioreul tau.
Am primit o supa si am baut-o pe toata pana la ultima picatura.
-Noapte buna , Erwin.
-Noapte buna.
-Merci ca mi-ai salvat fundul. Zambesc si ma inttind inchizand ochii.
***
-Chiar ai supravietuit tiitanului fara echipament? o fata cu parul castaniu ma intreaba cu ochii sclipindu-i prin ochelari.
-Kylee, ea e Hanji.
-Buna, dupa cum vezi , inca sunt in carne si oase.
-Si cum a fost?
-Destul,Ky are treburi de terminat, Hanji , poti parasi biroul.
Bruneta paraseste camera fara sa scoata vreun comentariu. Intre timp andmiram tablourile, calendarul si mobila atent sculptata, trasand cu buricul degetului modelele reliefate. rwin incepe sa vorbeasca, fapt care ma face sa tresar.
-Esti bine . . dupa. . . sti tu. . .toate cele intamplate.
-Am avut si zile mai bune. Doar o intrebare.
-ascult
-Unde suntem? Un zambet de imprima pe fata blondului.
-Cladirea Corpului de Recunoastere. Aici vei fi in siguranta. Doar o favoare vreau sa-ti cer.
-Spune.
-As dori sa fi asistenta mea AM cateva intaniri mai importante si nu e cineva mai potrivit decat tine. rosesc
-D-de ce crezi asta?
-Esti singura care a supravietuit experimentului. Si ti-am vazut schitele.
-Le-ai vazut?
-Da, si sunt surprinzator de utile, am sa le prezint ls consiliu, cu aprobarea ta , desigur
Ma aplecusor peste birou.
-NU, n-ai nici undrept sa faci asta. se inclina usor spre masa apropiinduse.
-Consiliul se tine la 9;30 sa nu intarzii.
-S-a intamlat asta ?
-Prima zi de antrenament, cinci minute.
Fetele noastre se afla doar la 5 cm desdtanta. Ochii i se inchid si incep sa rasesc nebuneste.
-Am treminat raportul,Erwin.
Ma trantesc de scaun cat de repede am fost in stare, incercand sa-mi calmez rosata.
- Eu am plecat atunci. o privesc pe Hanji timid , sperand ca nu a observat imica.
-Camera 102. Cheia e in usa.
-Multumesc.
Urc scarile,si intru in camera luminata de razel care trec prin pperetelde de sticla. Nuante de portocaliu imbraca camera din lemn . Ma urc in patul de langa geam si privesc.
Noii cadeti anrenandu-se totusi neschimbati, dar Gale , Eto so Lena. " Ce am facut sa merit asta? Ceilalti ar fi muncut mult mai mult. Misiunea mea a fost sa-l potolez Protejes , nu sa il folosesc ca momeala pentru titan , Daca as fi plecat as fi putut fi acolo si sa-i salvez pe toti."
Imi dau silinta sa imi alung gandurile ,dar izbugnesc in lacrimi scaldate in lumina Amurgului.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mie mi se pare mai convenabil a postez capitole mai scurte si mai ded.