Lukas VS Jace

778 10 0
                                    

Charlotte kastet på håret og smilte ett anstrengt smil.Hva skal dere ha?
Vell en ny servitør.Sa Casey.
Jeg smålo litt og sa en salat og sprite.
Hun skrev det opp, er du på slankekur før det store bryluppet med Jace, eh jeg mener Lukas.Sa hun og sendte meg ett stygt blikk.
Lukas, sa jeg og smilte faket.
Hva med deg Alice?
Amanda, ikke Alice!
Oja Alice, hva vil du ha?
Seriøst sa Amanda litt sint.
Charlotte smilte.
En mini pai med spinat og ost og ett glass vann.
Det skal bli Alice.
Amanda snudde seg mot meg.Og ignorerte Charlotte.
Casey sa, før Charlotte fikk spurt en øl og en mini pizza med pepperoni.
Charlotte skrev det ned og gikk.

Hva mente hun med Jace?
Okey dere må love å ikke fortelle en sjel dette, de lente seg mot meg.
I bryllupet til Ricky og Aiden. Så var Jace der...vell vi hadde bare ett reunion ligg.
Shit ass sa Casey og begynte å le.Jeg viste du ikke kunne holde deg unna han.
Amanda så overrasket ut, brukte dere beskyttelse?
Eh ja, jeg tror det sa jeg usikkert, jeg var veldig full!
Faen, har du skjekket at det er barnet til Lukas sa hun og sendte ett blikk mot Konrad.
Ja eller nei, sa jeg og så usikkert på Amanda.
Elsker du han du skal gifte deg med og som kanskje er barnet ditt sin far eller han du alltid har hatt ett mer hat forhold enn elsk forhold med, som bare er en kåt fuckboy og som aldri kommer til å greie å ta vare på deg og Konrad?
Jeg vet ikke Casey! Jeg elsker dem begge!

Fuckboys are just the same as badboys 2.Where stories live. Discover now