Utro•2

651 11 1
                                    

"The truth always comes out, and the darkest secrets are the one who hurts the most"

Jace og Jasmin koste seg litt for mye i brylupet til Aiden og Ricky.Lukas så på meg med et spørrende blikk, han slapp hendene mine.
Jace så på meg.Jeg stirret på han også på Lukas.Så Lukas, det kan hende at Konrad ikke er ditt barn.

Lukas strammet hånden sin og formet en knyttneve.Han planta den hardt i fjeset til Jace.Jace slå Lukas tilbake.

Vent jeg er ikke ferdig, Lukas og Casey lå sammen igår!Sa hun og lo.
Jeg så på Casey, hun hadde tårer i øynene.
Er det sant sa jeg spakt.
Hun så på meg og nikket.
Det føltes som jeg ikke fikk puste, jeg måtte vekk herfra.
Jeg løp mot utgangen, men Charlotte stelte seg i veien.Vent a jeg er ikke ferdig.
Casey jobber som stripper og Lukas er kriminell.Og politiet er på vei, eller vent det er her.Eller hva Louise?
Louise er en undercoveragent, som er her for å arrestere Lukas.Ikke for det tåpelige bryllupet ditt.Louise dro noe opp fra kløfta det var håndjern.Hun kastet seg over Lukas, Lukas ble slengt i bakken hun tok på han håndjern.Sirenene kom durende, nærmere og nærmere.
Og Jasmin er en x stripper.

Jeg så på Charlotte med forakt.Hun så på meg med ett stort glis.
Jeg dyttet meg forbi henne, Casey ropte etter meg.Amanda sto helt stum.

Gerard,Aiden,Ricky kjempet for å få løs Lukas.Jace løp mot bilen sin, han startet den opp.Lukas,Gerard,Ricky og Aiden løp mot bilen til Jace.De rømmer skrek Louise til politiet som hadde akuratt kommet.

Fuckboys are just the same as badboys 2.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora