Casey snøret kjolen min igjen, er det for stramt?!
Nei,Nei!Sa jeg og smilte.
Amanda kom ut, hun så kjempe pen ut.
Slay sa jeg og fniste.
Hun ga meg en klem, du er helt sikker ikke sant sa hun og hvisket i øret mitt.
Jeg nikket, Lukas er han jeg vil være med.
Casey så på meg og smilte anstrengt.
Går det bra Casey?
Jeg må fortelle deg noe,igår så var kunden min .
Louise kom brasende inn og avbrøt Casey.
Herregud du er nydelig!Jeg har nesten ikke noen ord!Sa hun, det rant en tåre nedover kinnet hennes.
Jeg smilte og ga henne en bamseklem, skulle ønske foreldrene dine kunne være her nå.
Jeg smilte, og ga henne enda en klem.
Ta på deg kjolen!Den matcher øyen fargen din!
Tusen takk!Sa hun.
Casey hva var det du skulle si?
Ikke noe sa hun nervøst og gikk.Jeg gikk oppover alteret med Lousie, hun hadde vært min "second mom".
Lukas så målløs ut.
Jeg hadde aldri sett Lukas gråte, det rant en tåre ned fra kinnet hans.
Jeg smilte.Presten hadde sagt ferdig alt nesten, er det noen som har en protest mot at disse skal bli forent til døden skiller dem av?
Jeg har, alle snudde seg.Charlotte kom gående opp mot alteret.
Presten så spørrende på henne.
Vell vil dere ha nyhetene om Casey,Jace,Lukas,Konrad eller Jamsin først.
Noen som har lyst til å si det selv, eller skal jeg bare kjøre på?
Jeg så bort på Jace han stirret ned i bakken,han hadde gjort det helt siden jeg gikk oppover mot alteret, han så opp og rett inni øynene mine.
Da får jeg æren da, sa Charlotte og gliste.