Ach jo! Poslední den prázdnin a já mam jít zítra do školy. Tak strašně rychle to uteklo.. A samozřejmě místo toho abych dělala něco užitečnýho jsem ve zkratce dělala velký hovno.Je 31. srpna večer a já začínám běsnit. Zítra má být můj nástup do prváku gympl. Co si vezmu na sebe?! Jak se namaluju - mám se malovat?! Co si mam vzít s sebou?! Ach jo, měla bych se uklidnit. Dýchej. Není to přece konec světa, ne? Děláš zbytečný scény. Často mluvím sama se sebou :D. No to je jedno jdu se radši vysprchovat..,
Zapnu vodu a nechávám po sobě stékat kapičky teplé vody. Jo, tohle jsem potřebovala. Důkladně si umyju vlasy, celý tělo, dávám kolem sebe ručník a vylézám ze sprchy. Mokré vlasy si dám do turbanu. Kouknu se na sebe do zrcadla. Bože........ Proč já? Co jsem komu udělala za můj vzhled? Asi si někdo tam nahoře na mě zasedl, když vypadám takhle. Kruhy pod očima, divný nos, větší spodní ret než ten horní, oči, u kterých nikdy nevím pořádně jejich barvu, nedokonalosti na pleti, ..... Snad to trosku zpraví nějakej makeup no.. S povzechem se odvrátím od zrcadla popadnu fén a začnu si vyčesávat a fénovat blond vlasy s tyrkysovým a dole tmavě modrým ombré. Mamka s tím pořád nesouhlasí, ale mě se to prostě líbí a je to moje oblíbená barva, takže...Když se vrátím do pokoje, vezmu si velké tričko na spaní, připravím si kabelku na zítra (usoudila jsem, že na baťoh je asi ještě brzy). Dala jsem si tam klíče, blok, propisku, 4 zvýrazňovače (miluju zvýrazňovače!!), peněženku, knihu, kosmetickou taštičku... Pak jdu k oblečení. Takže.. Tohle bude fakt těžký. Nakonec volím roztrhané džíny, černobílé proužkované tričko s kapsičkou, a nezapomenu na obyčejné bílé adidasky, které mě nikdy neomrzí a náhrdelník, který nosím pořád. Na to černou koženku. A je to, teď jsem asi spokojená, no stejně to možná změním, ale nevadí :D.
Tak lehám si do postele, zhasínám, ještě naposled kontroluju budík na 6:00 a pomalu se nořím do spánku...
Tak tohle je první část mýho příběhu.. :D Doufám, že se vám to bude líbit, osobně mám ráda příběhy (filmy, knihy) z prostředí střední školy. Píšu málo, a většinou jsem to dokončila, ale ten nápad co teď mám mě v celku nadchl, takže se budu snažit. :) Teda, pokud si to někdo přečte, a pokud jo byla bych strašně ráda za koment, jestli špatný nebo dobrý. Děkuju -Emm
ČTEŠ
NEW SCHOOL
Teen FictionPříběh je o patnáctileté středoškolačce, která jen tak proplouvá životem, pak někoho potká a úplně jí to změní život...