-----

66 5 2
                                    

Elimdeki telefonu komidine bırakıp aynanın önüne geçtim.Uzun zamandır beni görmesi için upraştığım çocuk beni görmüştü.Aynadan kafamı çevirdim ve bileklerime baktım.19 yaşında olabilirim.Ama benimde sorunlarım var.Onlarıda acıya vuruyorum.Ruhen acıya dayanacak gücüm kalmamıştı.Ama fiziksel olarak dayanacak çok fazla bir gücüm vardı.Üniverstedeki arkadaşlarım onlara olan bağlılığımı hep kıskanıp,alay konusu etmişlerdi.Her zamanki gibi umursamadım ve gülümsedim.Bir gülümseyişim zaten onları suratları tokat yemişçesine düşürecekti.Güzel bir kızmıyım? Sanırım.Bunun hakkında kendime pek birşey söyleyemem.İlgi çekecek tek yanım gözlerim ve dudaklarımdı.Erkekler hep kalçamın büyüklüğünden dolayı bana tekliflerde bulunup iğrenç şeyler söylemişti.Umursamadım.Ailem beni çok sıkıyor.İtibarlarını bozmamam için beni New York'a yolladılar.Tek başıma,4 duvar arasnda sıkışmıtım.Gelen bildirim sesiyle düşüncelerimin arasından sıyrıldım.Komidinin üzerinden tekrar telefonumu aldım ve bildirime baktım.

@Luke5SOS : Bakıyorumda sustun.

Gülümsedim.Bir hayranına ya da fan parçasına 2 den fazla kez cevap verdiği görülmemişti.Gülümsemem daha çok yayılmıştı.

@kylizze : Kim demiş susmuşum?

@kylizze : sadece mesajını görmedim Lukey.

Yalan söylemiştim.Yazacak birşeyim olmadığından teknik olarak susmuştum.

@Luke5SOS : Sanırım bana büyü yaptırdın !

@Luke5SOS : BEN KİMSEYE 2 DEN FAZLA CEVAP VERMEDİM.

@kylizze : biliyorum Lukey ;)

@kylizze : şuan kendimi özel ve şımarık hissediyorum.Birazda sevilmiş :3

@Luke5SOS : bence bu yaptıklarımdan sonra hissetmelisin.

@Luke5SOS : ve bana hala adını söylemedin :)

@kylizze : OUCH !

@kylizze : BENDEN ADIMI SÖYLEMEMİ İSTİYORSUN

@kylizze : SEN BENİ ÖLRDMEKMİ İSTİYORSUN FNEDOKFHJEKHF

@kylizze : BİR KIZA 3. CEVABI VERMEYEN LUKEY ADIMI SORUYOR!

@kylizze : tamam sakinim.

@kylizze : Kylie

@kylizze : Kylie Kristen Jenner

@Luke5SOS : Adın çok uzun.

@Luke5SOS : ben sana Ky diyecem bundan sonra.

@Luke5SOS : ve tanıştığıma memnun oldum Ky.

✉Girls Talk Boys / hemmingsWhere stories live. Discover now