seznámení

58 2 0
                                    

Jednoho večera kolem 3 hodin jsem nemohla usnout a koukala jsem na Vadimova videa, přesněji na fanfikci kterou natáčel a tak jsem si řekla že když se nudím, tak že bych taky něco mohla napsat... Stáhla jsem si aplikaci, trochu jí projela a začala psát. Asi po dvouch hodinách jsem to uložila a šla spát protože mi padali výčka. Ráno jsem se vzbudila a zeleně blikající žárovčička nad displejem mého mobilu značila, že mi někdo napsal. Vzala jsem mobil do ruky a sice jsem vyděla eště rozmazaně ale poznala jsem že je to Vadim!!! A psal mi: Ahoj, četl jsem si tvojí fanfikci a chtěl bych se s tebou na něčem dohodnout, kde bydlíš? Jakmile jsem si to přečetla a zkontrolovala jestli je to opravdu on a není to žádnej fake...zastavilo se mi srdce, odepsala jsem mu: Ahoj, já bydlím daleko...v Kolíně je to asi 20 minut od Poděbrad. Vadim odepsal: nevadí, mám tam babičku přijedu tam dohodnem se a já u ní přespim. já: No dobře a kdy a kde by sis to jako představoval? Vadim: no třeba zítra kolem 14:00 v parčíku kousek od nádraží? Já: dobře to beru. Poslal palec nahoru 👍. Druhej den jsme se sešli na tom místě a on tam seděl na lavičce se skloněnou hlavou jakoby nechtěl aby ho někdo poznal, přišla jsem k němu a řekla jsem, před kým se schováváš? A on nic neřekl zvedl hlavu a řekl ty jsi Laura? Já odpověděla ano jsem.

S Vadimem Je Konec  Kde žijí příběhy. Začni objevovat